Absolut Vodka z nową etykietą, to największa zmiana od 1979 roku

Absolut Vodka przedstawił nowy projekt butelki, który jest największym odświeżeniem wizerunku marki od czasu jej wprowadzenia na rynek w USA w 1979 roku. W hołdzie dla pochodzenia, dziedzictwa i autentyczności, nowy wygląd ma na celu harmonizację i unowocześnienie designu kultowego przezroczystego szklanego opakowania marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Absolut Vodka z nową etykietą, to największa zmiana od 1979 roku

Nowa butelka Absolut Vodka zawiera zmiany, które mają być ukłonem w stronę kunsztu i rygoru kryjącego się za słynną wódką. Zmiany obejmują kilka elementów.

To ożywienie filozofii „One Source” Absolut Vodka poprzez umieszczenie tekstu obok ilustracji oryginalnej destylarni z napisem „One Source. Jedna wspólnota, jedna mała wioska na południu Szwecji" podkreślając fakt, że każda butelka Absolut Vodka jest produkowana i destylowana w okolicach Åhus w Szwecji.

Umieszczono adres oryginalnej destylarni na przedniej etykiecie, aby zapewnić przejrzystość lokalizacji i pomóc w komunikacji. Absolut po raz pierwszy umieścił na butelce papierową etykietę. Ponadto na medalionie - znaku jakości butelki - dodano imię Larsa Olssona Smitha , co ma być oddaniem hołdu jego postępowi w destylacji wódki i pielęgnować jego spuściznę.

Poza tym na szkle wytłoczone nazwę Szwecja, nawiązujące do wieloletniej tradycji marki i wiedzy o wytwarzaniu wódki w tym regionie.

grafika

Mówiąc o nowym projekcie butelki, Charl Bassil, globalny wiceprezes ds. marketingu w firmie Absolut, powiedział: - Nowy wygląd odzwierciedla wysiłek, jaki włożyliśmy w produkcję naszej wódki. Przyjrzeliśmy się sobie i znaleźliśmy się w miejscu gdzie zachowaliśmy nasze wyraźne DNA, komunikując nasze pochodzenie, dziedzictwo i autentyczność wyraźniej niż kiedykolwiek wcześniej. Nasze nowe butelki nadal zawierają tę samą dobrze zbilansowaną wódkę, ale też celebrują naturę i rzemiosło, które sprawiają, że Absolut Vodka jest idealna do wszystkiego, z czym się miksuje.

Butelka Absolut Vodka zachowała swój kultowy kształt inspirowany XVIII-wieczną butelką aptekarską, ale teraz jest bardziej nowoczesna.

Nowy projekt Absolut Vodka został stworzony we współpracy z agencją projektową Brand Union Sthlm i zrealizowany w ścisłej współpracy pomiędzy Brand Union, Destrito i hutą szkła Ardagh group. Nowe butelki będą dostępne w Stanach Zjednoczonych od września 2021 r. i będą wprowadzane na całym świecie w zależności od aktualnych zapasów magazynowych.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska