Adam Borczyński: z Change Integrated do El Padre

Adam Borczyński rozpoczął pracę jako copywriter w agencji El Padre. Wcześniej był związany m.in. z Change Integrated, Max Weber i 180heartbeats.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako copywriter w El Padre Adam Borczyński odpowiada za tworzenie koncepcji kreatywnych dla klientów agencji. Paweł Lewicki, new business & strategic director firmy, uzasadnia zatrudnieniem nowego pracownika pozyskaniem wielu rocznych kontraktów na stałą obsługę i rozwijaniem specjalistycznych zespołów. Przypomnijmy, że agencja pod nazwą El Padre działa od początku br. – wcześniej funkcjonowała jako Eskadra Events (więcej na ten temat).

Adam Borczyński poprzednio pracował w agencji Change Integrated, a wcześniej był związany z Max Weber i 180heartbeats. Tworzył dla takich klientów jak m.in. Play, BMW, Skoda, Opel, Microsoft, Żywiec, Tatra, Netia, Mentos, Samsung, Link4 i Onet.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej