Agata Młynarska z nowym programem na Instagramie #agatasiekreci. "Wyjście poza stylistykę lifestylową"

Dziennikarka i prezenterka telewizyjna Agata Młynarska uruchomiła stały format na swoim Instagramie „#agatasiekreci”. Zaprasza w nim do rozmów gości i łączy się z widzami, którzy na żywo komentują i zadają pytania. Program jest emitowany codziennie wieczorami. - Zobaczyłam potencjał do wyjścia poza jego stylistykę stricte lifestylową. Postanowiłam wykorzystać go do zrealizowania pogłębionych wywiadów live z ciekawymi ludźmi - podkreśla Agata Młynarska.

Nikola Bochyńska
Nikola Bochyńska
Udostępnij artykuł:

W programie #agatasiekreci na Instagramie dziennikarki pojawią się m.in. Janina Ochojska, Maria Peszek, Qczaj, Beata Kozidrak, Kayah, Małgorzata Pieńkowska, Michał Szpak, Chris Niedenthal. Dotychczas udało się zrealizować już ok. 60 wywiadów, m.in. z Andrzejem Sewerynem, Danielem Olbrychskim, Henryką Krzywonos i Krystyną Jandą.

Live’y są emitowane codziennie od poniedziałku do piątku o godzinie 21.00. Część z programów trafiła także na kanał YouTube Agaty Młynarskiej.

Dziennikarka uzasadnia, że pomysł wziął się z faktu izolacji, która była efektem pandemii koronawirusa. - Wirus wszystkich nas pozamykał w domach, odizolował, pozmieniał priorytety, sprawił, że bardziej skupiamy się na sprawach istotnych. Stwierdziłam, że to dobry moment, by dotrzeć do ludzi, których opinie i przemyślenia mogą być dla innych inspiracją, ukojeniem, przesłaniem. Tak powstał pomysł na #agatasiekreci, program na żywo na Instagramie, realizowany od dnia ogłoszenia kwarantanny. Od idei do spotkania z pierwszym gościem minęła dosłownie chwila - opowiada Agata Młynarska w komentarzu przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl.

Według niej Instagram daje obecnie łatwe i intuicyjne narzędzia do nawiązania kontaktu z publicznością. - Zobaczyłam potencjał do wyjścia poza jego stylistykę stricte lifestylową. Postanowiłam wykorzystać go do zrealizowania pogłębionych wywiadów live z ciekawymi ludźmi. Intuicja mnie nie zawiodła, nieprawdopodobnie cieszę się z kolejnych spotkań i komentarzy widzów – stwierdza.

Program opiera się na pogłębionych rozmowach z ludźmi ze świata kultury, muzyki, kina, teatru czy mediów. Średnio ogląda go od 10 tys. użytkowników do nawet 100 tys. Jak wynika z naszych informacji, w najbliższych dniach wśród gości pojawią się: malarka i pisarka Hanna Bakuła; aktor Marcin Kudełka; psycholog Dorota Zawadzka czy Janina Ochojska - działaczka, założycielka Polskiej Akcji Humanitarnej oraz posłanka do Parlamentu Europejskiego IX kadencji.

Agata Młynarska nie wyklucza, że w przyszłości format może mieć również wymiar komercyjny. - Impulsem była sytuacja, w jakiej się znaleźliśmy. Sam program powstał z pasji, nie w celach komercyjnych. Oczywiście nie mogę tego wykluczyć, byłoby to więcej niż nierozsądne, gdyż partner daje poczucie bezpieczeństwa finansowego, zapewnia zaplecze organizacyjne czy marketingowe. Wiążą się z tym też jednak pewne ograniczenia, a ja chciałabym zachować niezależność. Ale nie wykluczam - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.

Tytuł formatu #agatasiekreci nawiązuje do programu, który był emitowany w TVP1 od 2013 roku do 2016 roku.

Agata Młynarska jest związana z rynkiem telewizyjnym od 30 lat. Pracowała w TVP2, TVP1, Polsacie, TLC, a obecnie związana jest z TVN Discovery Polska. W swojej karierze produkowała programy, prowadziła konferencje, koncerty i gale, była redaktor naczelną miesięcznika "Skarb". Ostatnio prowadząca "Włącz zdrowie" w Discovery Life.

Nikola Bochyńska
Autor artykułu:
Nikola Bochyńska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"