Agencja Possible dołącza do grupy Wunderman

Agencja interaktywna Possible dołączyła do grupy Wunderman.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Dzięki partnerstwu, Possible i Wunderman będą dzielić się doświadczeniem w platformach marketing automation, performance media, rozwiązaniach mobilnych i CRM, a także poszerzą grono specjalistów z zakresu customer experience, contentu, commerce oraz analizy danych.

Obie firmy stawiają również na rozwój usług e-commerce. Wunderman powołał w tym celu wyspecjalizowaną komórkę Wunderman Commerce, a Possible przejął firmę Marketplace Ignition - firmę specjalizującą się w rozwoju handlu na platformie Amazon.

- Dzisiaj, klienci poszukują prostoty i eksperckiej wiedzy, a połączenie agencji ma na celu zaspokojenie obu potrzeb - mówi Mark Read, global CEO agencji Wunderman.

Agencja Possible nie przewiduje zmian w strukturze zatrudnienia i zarządzania firmą w wyniki fuzji.

Obie firmy zatrudniają łącznie  9 200 specjalistów w siedemdziesięciu krajach. W polskim oddziale Possible pracuje ponad 60 ekspertów, zajmujących się głównie realizacją kampanii digital. Na całym świcie firma zatrudnia łącznie ponad 1500 pracowników.

Grupa Wunderman jest globalną agencją digitalową, należy do holdingu reklamowego WPP (właściciel m.in. VML, Mediacom, Young&Rubicam).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska