Agnieszka Pantera i Filip Kołodziejczyk w zespole agencji Intellect

Do zespołu agencji Intellect dołączyli Agnieszka Pantera i Filip Kołodziejczyk. Wzmocnienie zespołu związane jest z trwającym obecnie procesem rebrandingu agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agnieszka Pantera objęła stanowisko specjalisty SEO. Odpowiada za całościową obsługę kampanii SEO w modelu Agile prowadzonych dla klientów, jak i dla samej agencji.Przeszła z firmy Comarch, gdzie pracowała jako specjalista ds. marketingu internetowego. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży digital w czasie kilkuletniej pracy w krakowskiej agencji interaktywnej Veneo, gdzie zajmowała stanowisko specjalisty SEO, a następnie SXO. W obszarze kompetencji związanym z pozycjonowaniem, badaniem User Experience i komunikacją marketingową, pracowała dla marek takich jak m.in. Piwniczanka, Activlab, czy Optiland.

Jest absolwentką Socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Filip Kołodziejczyk objął w agencji Intellect stanowisko new business managera. Odpowiada za rozbudowę portfela klientów w sekcji performance i digital marketingu agencji.

Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach InVette oraz Veneo na stanowisku new business managera oraz account managera. Zajmował się budowaniem relacji i zarządzaniem projektami dla marek takich jak m.in. Piątnica czy Adamex.

- Przyjście nowych osób do naszego zespołu wiąże się wprost z toczącymi się obecnie w agencji procesami, związanymi z gruntownym rebrandingiem, który obejmuje m.in. nową identyfikację wizualną, logotyp i firmowe hasło, przebudowę struktur firmy oraz rozbudowę działów IT, SEO, marketingu i kreacji, ale też wdrożenie “zwinnej” filozofii działania, czyli przejście od modelu kaskadowego projektów do struktury agile. Początkowo nasza agencja działała jako software house, by z biegiem czasu przekształcić się w agencję interaktywną z rozbudowanymi kompetencjami IT, a obecnie w agencję 360 stopni, opartą na dwóch głównych filarach: „Tech Brain” i „Creative Brain”  - mówi Wojciech Smoleń, CEO agencji Intellect.

Agencja Intellect powstała w 2005 roku w Limanowej, obecnie posiada także oddziały w Krakowie i Warszawie, zatrudniając w sumie ok. 50 osób. W gronie jej klientów znalazły się do tej pory m.in. marki takie jak: Lubella, Iwoniczanka, Mlekołaki, Bank Spółdzielczy, Newag Group, Oknoplast, Tele-Fonika Kable SA, PGNIG Termika, Toyota, Wiśniowski, Ustronianka, Segafredo, Hilton, Budimex, Metrostav, Strabag, Gerlach, Black, Frugo, 4Move.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK