Akcja Leczymy z sercem

"Leczymy z sercem" to myśl przewodnia akcji charytatywnej zorganizowanej przez firmę farmaceutyczną Bristol-Myers Squibb

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Chcąc mieć udział w pomocy chorym dzieciom firma Bristol-Myers Squibb postanowiła zorganizować akcję, która ma na celu pomoc hospicjom dziecięcym w całej Polsce. W dniu 19 września 2003 r. firma Bristol-Myers Squibb zainaugurowała akcję, przekazując Hospicjum dla Dzieci w Łodzi opatrunki przeciwodleżynowe, antybiotyki, leki przeciwbólowe, przeciwzapalne i inne, często stosowane w opiece paliatywnej - informuje nadawca.

Akcja "Leczymy z sercem", która rozwija się dynamicznie we wszystkich regionach Polski, ma jednak nie tylko na celu zaopatrzenie hospicjów w środki farmaceutyczne, ale także zachęcenie lekarzy do współpracy z ośrodkami zajmującymi się opieką paliatywną. Bristol-Myers Squibb chce również współdziałać z hospicjami w budowaniu wizerunku opieki paliatywnej jako sposobu opiekowania się ludźmi chorymi, który uznaje ich autonomię i godność, jako opieki opartej na empatii i otwartości na cierpienie chorego i jego najbliższych.

Firmie Bristol-Myers Squibb zależy przede wszystkim na pomocy dzieciom i na włączeniu w akcję lekarzy, a także firm, które w jakikolwiek sposób mogą wesprzeć hospicja. Do tej pory w akcję włączyły się firmy Pack Plast - przekazując artykuły higieniczne oraz Whirlpool - przekazując lodówkę. Około trzech tysięcy lekarzy również zaangażowało się w projekt "Leczymy z sercem". Dzięki ich pomocy firma Bristol-Myers Squibb mogła przekazać leki, materiały opatrunkowe i sprzęt medyczny w pięciu hospicjach dziecięcych - Łodzi, Mysłowicach, Lublinie, Poznaniu i Wrocławiu, przyczyniając się do obniżenia kosztów miesięcznego utrzymania placówki, co przełożyło się bezpośrednio na poprawę jakości życia chorych dzieci.

Akcję "Leczymy z sercem" firmy Bristol-Myers Squibb wspierają organizacyjnie agencja reklamowa Goldfinger, oraz działania public relations, którymi zajmuje się agencja Propublic.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style