Allegro zachęca firmy do zakładania na nim e-sklepów

Ruszyła kampania promująca Allegro.pl jako atrakcyjny serwis do prowadzenia sprzedaży internetowej przez firmy. Przy akcji Grupa Allegro współpracuje z domem mediowym Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Allegro zachęca firmy do zakładania na nim e-sklepów

Reklamy w ramach kampanii podkreślają zalety prowadzenia sklepu firmowego na Allegro, m.in. dostęp do bazy 12 mln potencjalnych klientów oraz promocje obejmujące darmowe wystawianie produktów i reklamowanie ich w serwisie o połowę taniej.

Akcja obejmuje różnego typu reklamy (displayowe i e-mailingi w charakterystycznej dla Allegro pomarańczowej barwie) oraz stronę Mojbiznes.allegro.pl. Będzie prowadzona do końca czerwca.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Universal McCann.

grafika

W marcu br. Allegro.pl odwiedziło 12,42 mln użytkowników, którzy wykonali w serwisie 2,62 mld odsłon, a każdy spędził w nim średnio trzy godziny i 14:31 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową