allerco: Troskliwie dba o delikatną skórę

W prasie, internecie oraz przychodniach i aptekach trwa kampania reklamowa preparatów allerco. Akcja – skierowana do młodych matek – przebiega pod hasłem „Troskliwie dba o delikatną skórę”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa preparatów emolientowych allerco informuje, że kompleksowo pielęgnują one skórę suchą, wrażliwą i skłonną do podrażnień. Przekaz pod hasłem „Troskliwie dba o delikatną skórę” – skierowany do młodych matek – podkreśla, że produkt ten zawiera chroniony prawem patentowym metabolit witaminy PP, który działa regenerująco i chroni przed powstawaniem podrażnień.

grafika

Akcja jest prowadzona w mediach parentingowych: prasie (m.in. „Mam Dziecko”, „Dziecko”, „Mamo to ja”) oraz internecie (m.in. eDziecko.pl, Parenting.pl, Onet, Poradnikzdrowie.pl, a także wyszukiwarka Google i specjalny serwis allerco.pl), a ponadto w wybranych przychodniach i aptekach w całym kraju (plakaty, standy, próbki dla młodych matek opuszczających oddziały położnicze).

Kampanię – w tym stronę allerco.pl – przygotowała agencja reklamowa Totem, która przy realizacji działań współpracuje z domem mediowym ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały