AMS wybrał partnera do kampanii retargetingowych

AMS wybrał dostawcę retargetingOOH.com na wyłącznego partnera do obsługi i realizacji kampanii retargetingowych w kanale out-of-home.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
AMS wybrał partnera do kampanii retargetingowych
Citylight należącej do Agory spółki AMS (fot. materiały prasowe)

Umowa została sfinalizowana po wcześniejszej współpracy, podczas której AMS zrealizował z retargetingOOH.com kilkadziesiąt kampanii,

Dzięki integracji wielu sieci reklamowych umożliwia dotarcie z przekazem do osoby, która znalazła się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach Digital Out-of-Home AMS i należy do określonej grupy celowej. Osoba, która spotka reklamę na przystanku, dzięki geolokalizacji zobaczy podobny komunikat w swoim smartfonie, co ułatwi zakup czy przejrzenie oferty.

- Retargeting AMS daje możliwości planowania kampanii mobile online według trzech kategorii: określonego terytorium, w którym reklama na urządzeniach mobilnych powinna być wyświetlana, ze względu na kategorie demograficzne i tak zdefiniowanej grupy celowej oraz ze względu na charakterystykę urządzenia. Dodatkowo klient rozlicza się wyłącznie za kliknięcia - podobnie jak w internecie- opisuje Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w AMS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat