W ramach strategii AMS skoncentruje się na trzech kluczowych obszarach, zdefiniowanych w ramach Agendy 2030 ONZ. Mowa tu o rozwoju zielonej infrastruktury miejskiej i wdrażaniu idei smart city, implementacji rozwiązań z obszaru gospodarki obiegu zamkniętego, jak i tworzeniu niskoemisyjnych rozwiązań reklamowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wroclaw-eko-wiata-ams ##
Bardziej zielone reklamy AMS
Wymienione cele te obejmują m.in.: oferowanie reklamy opartej na energii z nisko- i zeroemisyjnych źródeł, inwestycje w energooszczędne oświetlenie nośników reklamowych oraz projekty kompensacji emisji; rozwój zielonej infrastruktury miejskiej m.in. poprzez rozbudowanie systemu EKO wiat AMS do 400 sztuk; dalszą redukcję smogu świetlnego poprzez sterowanie natężeniem światła; implementację rozwiązań z obszaru gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) w produkcji i wykorzystaniu materiałów reklamowych, w tym plakatów.

– Nasza misja to nie tylko tworzenie efektywnych i angażujących kampanii reklamowych. Postrzegamy ją znacznie szerzej – jako wspieranie tworzenia miast inteligentnych w zgodzie z wartościami ekologicznymi i społecznymi. Stawiamy na taki rozwój biznesu, który będzie spójny z cywilizacyjnymi wymaganiami współczesności — a więc odpowiedzialny społecznie, sprzyjający racjonalnemu gospodarowaniu zasobami naturalnymi i tym samym kontrybuujący do osiągnięcia zeroemisyjności w przestrzeni miejskiej – mówi Krzysztof Ławicki, pełnomocnik zarządu AMS ds. ESG.
Strategia środowiskowa AMS jest integralną częścią Strategii ESG Grupy Agora, którą AMS współtworzy wraz z m.in. „Gazetą Wyborczą”, portalem Gazeta.pl, Grupą Eurozet oraz siecią kin Helios.











