Lic, Jastrzębska, Słowikowska i Wysocka w zespole Ancymony

Do agencji Ancymony dołączyły 4 nowe osoby, które zasilą strukturę w obszarach business development, digital i client service: Fabian Lic, Joanna Jastrzębska, Izabela Wysocka i Justyna Słowikowska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lic, Jastrzębska, Słowikowska i Wysocka w zespole Ancymony
od lewej: Joanna Jastrzębska, Fabian Lic, Justyna Słowikowska i Izabela Wysocka

Fabian Lic dołączył do agencji jako business development director i stanął na czele działu business development. Dotychczas pracował w agencji Funktional jako senior account manager. Lic jest związany z branżą marketingową od ponad 8 lat, podczas których miał okazję realizować projekty marketingowe, jak i budować narzędzia skutecznie pomagające w dotarciu do klientów. Fabian z powodzeniem pracował z wieloma znanymi markami, m.in.Samsung, Philips, Milka, Śnieżka, Tymbark, Kubus, Rexona czy Allegro. Nowy business development director w swojej pracy pragnie się skupić na osiąganiu transformacji cyfrowej dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, analizie danych i automatyzacji procesów, które pomogą działowi sprzedaży szybciej i efektywniej odpowiadać na potrzeby rynku.

Joanna Jastrzębska dołączyła na stanowisko deputy business unit managerki & account managerki. W branży jest od 16 lat. Doświadczenie zdobywała m.in. w Hand Made, Admind czy Veneo, a także po stronie klienckiej m.in. jako kierowniczka marketingu. Pracowała dla marek takich jak Volkswagen, Nescafe Dolce Gusto, Dermika, Pizza Hut, Koral, Piwniczanka, Black, Frugo, 4Move, Gellwe, Hitachi czy ABB. Klientów agencji Ancymony będzie wspierać w obszarach brandingu, strategii, ATL, BTL, digital, SoMe i trade marketingu.

Izabela Wysocka objęła stanowisko senior account managerki. Jej wieloletnie doświadczenie m.in. w agencji VMLY&R, Dziadek do orzechów czy Funktional pozwoliło wyspecjalizować się w kompleksowej obsłudze projektów z zakresu marketingu, od strategii po realizację, a także w zarządzaniu relacjami z klientami czy koordynowaniu zespołów projektowych. Pracowała m.in. dla takich marek jak Wyborowa, Absolut, Jameson, Bahlsen, Żywiec, PZU, BoboVita, Philips, Ibis, FOX, Danone.

Justyna Słowikowska wzmocni kompetencje digitalowe Ancymonów na stanowisku digital specialistki. Wcześniej jako copywriterka w agencji 99 Złota Proporcja rozwijała swoje kompetencje m.in. w zakresie influencer marketingu. Marki, z którymi współpracowała to m.in. Maczfit, Bosch, Allegro Polecam i Siemens.

- Plany agencji na ten rok to przede wszystkim usprawnianie nowej struktury business unitów, co pociąga za sobą tworzenie nowych wyspecjalizowanych komórek do obsługi poszczególnych klientów. Jesteśmy w procesie ciągłego udoskonalania, a przyjście nowego business development directora tylko podsyca nasze ambicje i stwarza ogromne pole do popisu - komentuje Wojciech Kotala, CEO agencji Ancymony.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem