Android i Nexus 7 w promocji batonów KitKat

Z początkiem października wystartowała loteria promująca batony KitKat (Nestlé Polska), w której do wygrania są tablety Nexus 7. Obsługą akcji zajmuje się agencja Linea Recta Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczętej właśnie loterii należy kupić baton KitKat, zachować paragon i opakowanie, a następnie zarejestrować numer paragonu SMS-owo lub na stronie android.com/kitkat. By zwiększyć swoją szansę na wygraną, można wysłać dowolnie dużo paragonów. W każdy dzień powszedni wśród zgłoszeń losowany jest tablet Nexus 7.

Loteria potrwa do końca br. Za jej obsługę odpowiada agencja Linea Recta Polska.

grafika

Promocja jest pierwszą akcją reklamową związaną z tym, że nowa wersja systemu mobilnego Android (tak samo jak tablety Nexus 7 tworzonego przez Google) będzie nosić nazwę Android KitKat (więcej na ten temat). W ramach działań do sprzedaży trafiły opakowania KitKata z charakterystycznym logo (zielony robot) Androida.

grafika

Loterię będzie wspierać kampania reklamowa w internecie (m.in. nowe spoty z cyklu „Przerwy z KitKat”) oraz punktach sprzedaży (m.in. plakaty, ulotki, wobblery, owijki paletowe i standy).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych