AOL, Yahoo i Microsoft będą razem sprzedawać reklamy

AOL, Yahoo i Microsoft zamierzają wzajemnie sprzedawać przestrzeń reklamową na swoich stronach internetowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dzięki temu firmy chcą skuteczniej konkurować z Google, a także odzyskać przynajmniej część wydatków reklamodawców, które w ostatnich latach wędrowały do sieci reklamowych.

Serwis AllThingsD informuje, że przedstawiciele kierownictwa AOL, Yahoo i Microsoftu poinformowali o swoich planach grupę czołowych wydawców stron internetowych oraz reklamodawców we wtorek wieczorem, podczas specjalnej prezentacji na Manhattanie.

Firmy chcą także przekonać właścicieli najpopularniejszych witryn, aby w ramach konsorcjum podzielili się swoją przestrzenią reklamową. Do współpracy chcą też namówić duże holdingi reklamowe.

W ramach porozumienia, AOL, Yahoo i Microsoft mają wzajemnie sprzedawać przestrzeń "Class 2 display", obejmującą reklamy graficzne, których nie mogą sprzedawać na własną rękę i zazwyczaj przekazują je sieciom reklamowym. Firmy będą dzielić się wygenerowanym w ten sposób przychodem.

Projekt ma wejść w życie pod koniec bieżącego roku. Nie będzie on oparty na zasadzie wyłączności, w związku z czym każdy z członków konsorcjum będzie mógł nadal współpracować z dowolną siecią reklamową, czy też nawet z Google.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej