Asics zachęca do biegania w kampanii „Run to feel”

Producent sprzętu sportowego Asics ruszył z kampanią pod hasłem „Run to feel”. W ramach akcji przeprowadzono badania dowodzące, że izolacja oraz społeczna kwarantanna jednoznacznie przełożyły się na wzrost popularności biegania.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Asics zachęca do biegania w kampanii „Run to feel”

Założeniem kampanii „Run to feel” jest między innymi edukacja biegaczy w zakresie doboru odpowiedniego obuwia zgodnie z hasłem „Znajdź swoje idealne buty”. Akcja obejmuje media społecznościowe marki Asics oraz aktywności na kanałach członków teamu Asics Frontrunner. Dodatkowo zaplanowano współpracę z aplikacją Runkeeper, w ramach której entuzjaści sportu są zachęcani do dzielenia się swoimi zdjęciami na kanałach SM z biegu, treningu.

Z badania Asics wynika, że ponad jedna trzecia regularnie ćwiczących biega teraz częściej niż przed wybuchem pandemii, a 81 proc. respondentów twierdzi, że bieganie pozwala im oczyścić umysł

73 proc. osób, które zaczęły uprawiać bieganie w trakcie pandemii, zamierza kontynuować swoją przygodę z tym sportem również po jej zakończeniu.

67 proc. badanych stwierdziło, że regularny trening pomaga im radzić sobie w stresujących sytuacjach, do jakich bez wątpienia zalicza się pandemia. 78 proc. biegaczy uznało, że dzięki aktywności czują się zdrowsi i mają większą kontrolę nad własnym życiem.

Za kreację kampanii i produkcję spotu odpowiada centrala Asics. Działania zostały scentralizowane i obejmują wszystkie rynki, na których marka jest obecna. Badanie opinii przeprowadzone przez markę ASICS objęło swoim zasięgiem 14 tysięcy osób z 12 różnych krajów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych