BBC Worldwide odnawia umowę z MultiChoice

BBC Worldwide - komercyjne ramię BBC, odnowiła porozumienie z największym afrykańskim operatorem satelitarnym, platformą MultiChoice

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Umożliwi to dalsze nadawanie programów BBC Prime i BBC Food na terenie północnej i środkowej Afryki.

Nowa umowa obejmuje emisję programów obu kanałów na terytorium Afryki przez kolejne 3 lata. Do jej podpisania przyczyniła się owocna współpraca rozpoczęta w 1999 roku, kiedy to stacja BBC Prime pojawiła się w Afryce. Kanał BBC Food natomiast został wprowadzony na rynek afrykański w 2002 roku.

"Współpraca z MultiChoice i wspólny wysiłek włożony w wypromowanie BBC Prime i BBC Food jako dwóch najlepiej oglądanych kanałów telewizyjnych w północnej i środkowej Afryce, to dla BBC Worldwide wielki zaszczyt. Cieszy nas to, że dzięki nowej umowie widzowie MultiChoice nadal będą mogli oglądać różnorodne programy rozrywkowe najwyższej jakości" - powiedział Wayne Dunsford, dyrektor kanałów EMEIA w BBC Worldwide.

"Naszym celem jest trafianie do afrykańskich widzów z najlepszymi programami o tematyce zarówno międzynarodowej, jak i lokalnej. Współpraca z BBC Worldwide znakomicie wpisuje się w plany realizacji tego celu. Do nas należy teraz rozwijanie i podtrzymywanie tych dobrych stosunków" - mówi Linda Vermaas, dyrektor programowy MultiChoice.

Do chwili obecnej platforma MultiChoice zyskała przeszło milion abonentów, a BBC Prime i BBC Food docierają już do ponad 1,2 miliona gospodarstw domowych w Afryce.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK