Beata Mielcarz dyrektorką ds. komercjalizacji contentu w Rebel Media/ Visual Work

Beata Mielcarz objęła stanowisko dyrektorki ds. komercjalizacji contentu w agencji mediowej Rebel Media/ Visual Work. Wcześniej pracowała w TVN Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Beata Mielcarz dyrektorką ds. komercjalizacji contentu w Rebel Media/ Visual Work
Beata Mielcarz

Beata Mielcarz będzie pracowała nad rozwijaniem działu w zakresie komercjalizacji contentu. Będzie odpowiadać za budowanie strategii contentowych dla klientów i zarządzanie współpracą z mediami. Jednocześnie jako nowa dyrektor ds. komercjalizacji contentu  będzie również odpowiedzialna za kreacje dla klientów w domu produkcyjnym z Visual Work.

Beata Mielcarz wzmacnia kompetencje agencji mediowej Rebel Media, która jest odpowiedzialna m.in. za obsługę komercyjną i mediową programu “Doradca Smaku” czy “Totalne Remonty Szelągowskiej”. Dom produkcyjny Visual Work jest producentem “Doradcy Smaku”, którego 20 sezon będzie emitowany na wiosnę w stacji TVN.

Swoje doświadczenie zawodowe przed dołączeniem do Rebel Media zdobyła pracując  w roli szefa sekcji realizacji sprzedaży specjalnej w TVN Media,  specjalizując się w złożonych projektach z zakresu branded content, lokowania produktu oraz realizacji niestandardowych rozwiązań digitalowych. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu