BiteMe!concept wygrała przetarg Costa Coffe

Agencja reklamowa BitMe!concept wygrała przetarg na realizację materiałów do social mediów w ramach letniej kampanii Costa Coffee na 13 rynków .

jd
jd
Udostępnij artykuł:
BiteMe!concept wygrała przetarg Costa Coffe

Letnia kampania Costa Coffee, przygotowana przez BiteMe!concept pojawi się na kilkunastu rynkach, w tym m.in.: na Malcie, w Hiszpanii, Portugalii, Francji, Niemczech, Czechach, Maroku.

Hasło akcji "Cool summer" wykorzystuje dwuznaczność słowa „cool” -  jako wskazanie chłodu oraz bycia fajnym - w odniesieniu do oferty zimnych napojów Costa Coffee. W ten sposób sieć promuje m.in. kawy z kategorii Cold Brew, kawy z kategorii Iced Classics (Cappucino, Flat White, Latte) czy napoje Frostino.

BitMe!concept opracowała i wyprodukowała we współpracy z domem produkcyjnym FOOD&PRO serię materiałów zdjęciowych, animowanych i wideo. Zostały zrealizowane m.in. sesja zdjęciowa lifestyle z udziałem modeli (plenerowa i w kawiarni), sesja filmowa oraz animacje produktowe z napojami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"