Brytyjczycy mniej zadowoleni z szerokopasmowego internetu

Brytyjscy internauci coraz częściej skarżą się na swoich dostawców.

km
km
Udostępnij artykuł:

Obecnie w sprawach, w jakich Brytyjczycy kontaktują się zfirmami, od których uzyskują dostęp do sieci, nad pytaniami oofertę przeważają skargi (w stosunku 52 do 48 procent) - informujeserwis BBC News, powołując się na dane firmy badawczej JDPower.

Z badania JD Power wynika, że brytyjscy użytkownicy czekająśrednio 17 minut na uzyskanie pomocy technicznej od dostawcyszerokopasmowego internetu, z którego usług korzystają.

W rankingu na najlepszą firmę oferującą dostęp do internetu wWielkiej Brytanii pod względem poziomu zadowolenia klientów,zwyciężyła Tiscali, uzyskując 668 na 1000 możliwych punktów. Nakolejnych miejscach znalazły się: Virgin Media (660 punktów), Sky(657), AOL (646), Orange (636), Pipex (634), Talk Talk (630) orazBT (626).

Z danych JD Power wynika również, że brytyjscy internauci zadostęp do szerokopasmowego internetu płacą średnio 21 funtówmiesięcznie - o 5 funtów mniej w porównaniu z zeszłym rokiem. Zkolei przeciętna prędkość internetu wzrosła w tym czasie z 3,5 do4,8 megabitów na sekundę.

źródło: BBCNews

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style