Burn sponsorem zespołu Formuły 1 Lotus

Napój energetyczny Burn (The Coca-Cola Company) od początku przyszłego roku będzie sponsorem zespołu Formuły 1 Lotus. Umowę zawarto na wiele lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Kreatywność zespołów oraz ich pasja do szybkości i energii napędzającej sportowe emocje w Formule 1, sprawiają, że współpraca z tą kultową organizacją sportową jest doskonałą propozycją dla marki Burn - uzasadnia tę współpracę Emmanuel Seuge, dyrektor marketingu sportowego w The Coca-Cola Company. - Zespół F1 Lotus to jeden z najbardziej obiecujących zespołów w swojej kategorii, stawiający wyzwania innym - dodaje.

Szczegóły współpracy marki Burn i zespołu Lotus zostaną ujawnione na początku przyszłego roku.

- Burn wniesie do tej współpracy elementy sztuki i muzyki wykorzystywane przez markę, aby przełamać tradycyjne podejście do sponsoringu w Formule 1 - zapowiada Emmanuel Seuge. - Jesteśmy podekscytowani możliwością wspólnego tworzenia nowatorskiego modelu sponsoringowego, łączącego nasze doświadczenia w kreowaniu nowych treści oraz obecność w kanałach społecznościowych - dodaje Eric Boullier, szef zespołu Lotus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych