BuzzFeed planuje wejście na giełdę, żeby inwestować w wideo

Serwis internetowy BuzzFeed zamierza zadebiutować na amerykańskiej giełdzie i pozyskać z niej środki na dalszy rozwój. Obecnie wartość BuzzFeeda jest szacowana na 850 mln dol.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
BuzzFeed planuje wejście na giełdę, żeby inwestować w wideo

Plany związane z wejściem na giełdę zdradził Jonah Peretti, CEO BuzzFeeda, występując na ostatniej konferencji zorganizowanej przez serwis Re/code.

Peretti nie ujawnił, na jakim etapie przygotowań do debiutu giełdowego znajduje się obecnie BuzzFeed, ani w jakim terminie miałby on nastąpić. Wspomniał jednak o tym, w jaki sposób serwis chciałby wykorzystać środki zdobyte ze sprzedaży udziałów.

- Obecnie jesteśmy nastawieni na budowanie naszego międzynarodowego zasięgu - podkreślił Peretti. - Chcemy też rozwinąć działalność na wielu różnych platformach technologicznych oraz znacznie rozbudować nasz segment treści wideo.

Treści wideo publikowane na BuzzFeed zdobywają coraz większe powodzenie wśród odbiorców. Z prezentacji przygotowanej w kwietniu br. dla reklamodawców wynika, że miesięcznie serwis notuje ok. 1 mld wyświetleń filmów wideo, a w ciągu ostatnich 12 miesięcy redakcja opublikowała ponad 1,8 tys. klipów.

Obecnie wartość BuzzFeeda jest szacowana na ok. 850 mln dol. Ostatnim inwestorem, który ulokował w tym serwisie swoje środki - w wysokości 50 mln dol. - był Andreesen Horowitz.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe