Chiński rynek sprzedaży online wart 122 mld juanów

Całkowita wartość sprzedaży online w Chinach, uwzględniającejaukcje C2C (customer-to-customer) i transakcje B2C(business-to-customer), wyniosła w 2008 roku 122,01 miliarda juanów(17,55 miliarda amerykańskich dolarów).

km
km
Udostępnij artykuł:

To aż o 137,2 procenta więcej w porównaniu z rokiem 2007 -wynika z danych firmy konsultingowej Analysys International.

Wartość chińskiego rynku aukcji C2C wyniosła w minionym roku113,89 mld juanów (wzrost o 143,3 procenta), a transakcji B2C 8,12mld juanów (wzrost o 75 procent).

W przypadku pierwszego z wymienionych rynków najwięcej udziałumiała firma Taobao (86 procent), a następnie PaiPai (7,2 procenta)oraz EachNet (6,6 procenta).

Z kolei na rynku transakcji B2C najpopularniejszym portalem był360buy (17 procent udziału w rynku), wyprzedzając Joyo i DangDang(po 12 procent), 139shop (7 procent), NewEgg (3 procent), RedBaby iM18 (po 2 procent) oraz 7cv, China-pub i 99read (po 1 procent).

źródło: DigiTimes

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu