Circle K z akcją Circlozaury promuje swój program lojalnościowy

Na stacjach paliw Circle K wystartował program Circlozaury, w ramach którego klienci mogą zbierać figurki dinozaurów. Aktywację wspiera kampania promocyjna, przygotowana przez Opus B i Watchout Studio.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Circle K z akcją Circlozaury promuje swój program lojalnościowy

Klienci Circle K w ramach programu Circlozaury mogą zebrać kolekcję 18 figurek dinozaurów. Uzupełniają ją gadżety - zmywalne tatuaże z dinozaurami dla dzieci, naklejki na samochód, gry czy plany lekcji. Promocja przeznaczona jest dla posiadaczy kart Extra Club. Aby zdobyć zabawkę, należy zatankować 25 litrów paliwa lub zrobić zakupy pozapaliwowe za minimum 12 zł.

Promocja trwa od 13 czerwca do 12 września 2018 lub do wyczerpania zapasów Circlozaurów na danej stacji paliw.

Akcja komunikowana jest spotami telewizyjnymi, reklamami w kinach, radiu oraz social mediach. W pierwszym etapie kampanii opublikowano 6-sekundowy teaser, a jego pełna wersja trafi do emisji 20 czerwca.

Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest krakowska agencja Opus B, spot wyreżyserował Bartek Cierlica, a za produkcję odpowiada Watchout Studio.

To kolejna kampania Circle K promująca program lojalnościowy Extra Club. W sierpniu ubiegłego roku prowadzona była akcja „Gumiaczki chcą do domu”, gdzie klienci zbierali gumki do ścierania w kształcie zwierzątek.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek