Internet2007-08-29

CNN.com z Google

Firma Google zastąpiła Yahoo na pozycji wyłącznego dostawcy reklamtekstowych w serwisie CNN.com - informuje MediaPost Publications.

Yahoo dostarczało stronie internetowej CNN reklamy pay per-clickod 2004 roku.

Teraz CNN będzie korzystać z programu reklamowego GoogleAdSense. CNN wykorzystuje także w swoim amerykańskim serwisiewyszukiwarkę Google (w wersji międzynarodowej korzysta zYahoo).

Dla Google to bardzo istotna umowa, z uwagi na dużą ilośćużytkowników odwiedzających CNN.com i wysokiej jakości treści,jakie są prezentowane w serwisie.

Z danych firmy badawczej Hitwise wynika, że CNN.com jest trzeciąnajchętniej odwiedzaną przez amerykańskich internautów stronąinformacyjną. Plasuje się ona tutaj za Yahoo News i Weather.com, awyprzedza MSNBC i Google News.

źródło: MediaPost Publications

Autor:km

Więcej informacji:CNN.com, Google

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter