Marki beauty inwestują miliony w influencerów na TikToku
Ile zarabia się w sprzedaży i marketingu? Widełki są imponujące, ale szerokie
Stawki agencji nie nadążają za ich kosztami. Koniec "mitu bajońskich marż"?
IAB Europe przekonuje, że konsumenci chcą spersonalizowanych reklam
Gdzie reklamują się spółki Skarbu Państwa? Istotne zmiany dotknęły prawicowe telewizje
Rosną wydatki na influencer marketing. W tym roku przekroczą magiczny próg
Szczęśliwa trzynastka w polskiej reklamie. Wzrost napędzają wideo i sklepy
Rosną wydatki na reklamę wideo. YouTube wyprzedził Polsat i TVN
Lidl, Action i Rossmann najchętniej wybieranymi sklepami w Polsce
Smutna analiza, jak "wzrosły" stawki dla copywriterów i accountów przez 10 lat
Najsilniejsze reklamowo marki w internecie: Media Expert przed Temu i Allegro
Reklama online urosła o 16 proc. po trzech kwartałach 2024
W telewizji najmocniej reklamowane sklepy. Lidl i dwie inne sieci przed Biedronką
Polska reklama urośnie w tym roku o blisko 10 proc.
Lidl zwiększa przewagę reklamową nad Biedronką. Więcej wydają dwie inne firmy
Media Expert wydaje na reklamy więcej niż Temu (raport)
Polacy bardziej kochają marki dostępne finansowo niż luksusowe
Polska reklama na dużym plusie. Napędza ją digital
W TV Republika cztery razy mniej reklam, ale siedem razy więcej pieniędzy
Jaka będzie wartość polskiego rynku reklamowego na koniec roku? Prognoza Dentsu