Świeżo upieczony narzeczony Taylor Swift współpracuje ze znaną z kontrowersji marką

Zawodnik drużyny Kansas City Chiefs Travis Kelce, prywatnie wybranek piosenkarki Taylor Swift, nawiązał współpracę z American Eagle. Marka w ostatnim czasie znalazła się w centrum zainteresowania mediów przez kontrowersyjną reklamę z aktorką Sydney Sweeney.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Świeżo upieczony narzeczony Taylor Swift współpracuje ze znaną z kontrowersji marką
American Eagle

26 sierpnia Travis Kelce i Taylor Swift ogłosili oficjalnie zaręczyny, czym spowodowali prawdziwy wybuch szczęścia ich fanów w sieci. Zaręczynowa sesja zdjęciowa na Instagramie ma już ponad 30 milionów polubień.

Chwilę później marka American Eagle ogłasza wprowadzenie na rynek własnej, limitowanej kolekcji ubrań z graczem Kansas City Chiefs. Idealny timing, można rzec. W rozmowie z branżowym AdWeek dyrektor marketingu American Eagle Craig Brommers nie potwierdził, czy marka została poinformowana wcześniej o zaręczynach. Negocjacje z Kelcem miały jednak trwać już od ponad roku.

O American Eagle było niedawno głośno

Po nawiązaniu współpracy z aktorką Sydney Sweeney (o czym przypominamy niżej), firma wprowadziła na rynek limitowaną kolekcję 90 sztuk ubrań sportowych i lifestyle'owych marki Tru Kolors, założonej w 2019 roku przez gracza NFL.

Travis Kelce pełnił funkcję dyrektora kreatywnego projektu.

Przypomnijmy – pod koniec lipca wystartowała kampania reklamowa dżinsów American Eagle z znanej m.in. z serialu "Euforia". Skandal wywołał slogan będący jednocześnie grą słów. "Sydney Sweeney has great jeans" (w dosłownym tłumaczeniu: "Sydney Sweeney ma świetne dżinsy"). Można było je odczytać na dwa sposoby – ze słowem "dżinsy" lub "geny" ("genes"). To drugie wzbudziło u części odbiorców skojarzenia z nazistowską propagandą. Marka tłumaczyła się z hasła, podkreślając, że nie ma w nim żadnego drugiego dna.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?