26 sierpnia Travis Kelce i Taylor Swift ogłosili oficjalnie zaręczyny, czym spowodowali prawdziwy wybuch szczęścia ich fanów w sieci. Zaręczynowa sesja zdjęciowa na Instagramie ma już ponad 30 milionów polubień.
Chwilę później marka American Eagle ogłasza wprowadzenie na rynek własnej, limitowanej kolekcji ubrań z graczem Kansas City Chiefs. Idealny timing, można rzec. W rozmowie z branżowym AdWeek dyrektor marketingu American Eagle Craig Brommers nie potwierdził, czy marka została poinformowana wcześniej o zaręczynach. Negocjacje z Kelcem miały jednak trwać już od ponad roku.

O American Eagle było niedawno głośno
Po nawiązaniu współpracy z aktorką Sydney Sweeney (o czym przypominamy niżej), firma wprowadziła na rynek limitowaną kolekcję 90 sztuk ubrań sportowych i lifestyle'owych marki Tru Kolors, założonej w 2019 roku przez gracza NFL.
Travis Kelce pełnił funkcję dyrektora kreatywnego projektu.
Przypomnijmy – pod koniec lipca wystartowała kampania reklamowa dżinsów American Eagle z znanej m.in. z serialu "Euforia". Skandal wywołał slogan będący jednocześnie grą słów. "Sydney Sweeney has great jeans" (w dosłownym tłumaczeniu: "Sydney Sweeney ma świetne dżinsy"). Można było je odczytać na dwa sposoby – ze słowem "dżinsy" lub "geny" ("genes"). To drugie wzbudziło u części odbiorców skojarzenia z nazistowską propagandą. Marka tłumaczyła się z hasła, podkreślając, że nie ma w nim żadnego drugiego dna.











