"NJU. Najprościej". Sieć promuje internet stacjonarny

NJU Mobile wystartowało z kolejną odsłoną kampanii promującej ofertę światłowodową marki. Tym razem komunikacja została zaplanowana z myślą o studentach. Działania mediowe realizowane są w okresie "back to school" i obejmują największe miasta akademickie w Polsce.

Rafał Badowski
Rafał Badowski
Udostępnij artykuł:
"NJU. Najprościej". Sieć promuje internet stacjonarny
Value Media i Salestube z kolejną odsłoną kampanii "NJU. Najproś

Celem kampanii "NJU. Najprościej" jest zwiększenie świadomości elastycznej oferty internetu stacjonarnego. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiadają agencja mediowa Value Media we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube – obie należące do Group One.

Kreacje wykorzystane w kampanii opierają się na haśle "NJU. Najprościej" i mają na celu pokazać, jak łatwo można skorzystać ze światłowodu NJU – możesz zrezygnować kiedy chcesz, a koszt zaczyna się już od 39 zł miesięcznie. Dotąd NJU kojarzone było przede wszystkim z ofertą telefonii komórkowej – nowa kampania ma to zmienić i poszerzyć postrzeganie marki o ofertę internetu światłowodowego.

Wybór lokalizacji oraz kanałów komunikacji w kampanii mediowej poprzedziła wnikliwa analiza danych rynkowych i behawioralnych. Value Media wykorzystało narzędzia analityczne, by precyzyjnie dobrać miasta i formaty najlepiej odpowiadające na potrzeby grupy docelowej. W największych ośrodkach akademickich zaplanowano niestandardowe działania outdoorowe, takie jak reklama na tramwajach w Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu oraz naklejki w warszawskim metrze.

W digitalu komunikacja została osadzona w kanałach i kontekstach bliskich studentom – OLX, YouTube, TikTok i media społecznościowe. Kampania potrwa do połowy października.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Światłowód w Twoim nowym miejscu!

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"