Ogilvy dalej pracuje dla nju mobile

Agencja reklamowa Ogilvy po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na obsługę marki nju mobile, należącej do Orange Polska. To kontynuacja współpracy trwającej już ponad 12 lat.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Ogilvy dalej pracuje dla nju mobile

W sierpniu ubiegłego roku Orange Polska ogłosił przetarg reklamowy dla swojej submarki nju mobile. 

Do rywalizacji zaproszono pięć agencji: dotychczasowego partnera Ogilvy oraz Dentsu Creative, McCann Poland, Cut The Mustard i Brain, z czego do finału poza Ogilvy przeszło tylko Dentsu Creative.

Warto przypomnieć, że agencja współpracuje z marką od samego początku jej istnienia - pierwszy przetarg na launch marki wygrała w 2013 roku. 

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"