Grześki wystartowały z zimową kampanią

Marka Grześki, należąca do firmy Colian, ruszyła z zimową komunikacją promującą produkty na święta Bożego Narodzenia.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Grześki wystartowały z zimową kampanią
Grześki

Od połowy listopada br. w największych stacjach telewizyjnych oraz internecie emitowany jest 10-sekundowy spot. Kampania obejmuje również działania online, współpracę konkursową z siecią Żabka oraz inicjatywę w przestrzeni miejskiej.

W centrum aktywności znajduje się bogata oferta sezonowa marki Grześki - w tym m.in. nowe czekoladowe Mikołaje w trzech odsłonach, cukierki z kremem orzechowym czy digitalowy kalendarz adwentowy.

Grześki przygotowują się na święta

Od 10 do 16 grudnia br. marka wspólnie z siecią Żabka zaprosi klientów do udziału w konkursie "Kto zna grzeszki Mikołaja?". Aby wziąć udział, należy kupić z aplikacją Żappka minimum dwa Mikołaje Grześki (29 g) i odpowiedzieć na pytanie dotyczące drobnych przewinień bohatera z Laponii. Na zwycięzców czeka pięć kart prezentowych Lego o wartości 500 zł oraz dwadzieścia pięć stylowych swetrów.

Kolejna część grudniowych działań rozpocznie się w połowie miesiąca, kiedy Warszawiacy będą mogli odbyć wyjątkową podróż świątecznym autobusem. Linia kursująca na trasie Dworzec Centralny – Plac Teatralny zamieni się w mobilną krainę zimowej magii. Projekt realizowany jest we współpracy z Radiem Kolor oraz Miejskimi Zakładami Autobusowymi i potrwa do 19 grudnia br.

Wnętrze pojazdu ozdobią dekoracje, a całość uzupełnią specjalne wejścia antenowe nadawane na żywo z pokładu. Na pasażerów czekać będą słodkie upominki - kultowe wafle w różnych wariantach oraz czekoladowe Mikołaje.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, przygotowanie materiałów i realizację konkursu odpowiada NAV agency. Spot wyprodukował Peppers Ghost, a jego reżyserem jest Henryk Szymański. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ferrero Rocher na dłużej z Artegence

Ferrero Rocher na dłużej z Artegence

Nowy właściciel ma już Brand24 prawie w całości. Wyłożył ponad 20 mln zł

Nowy właściciel ma już Brand24 prawie w całości. Wyłożył ponad 20 mln zł

Tylu dziennikarzy zginęło w 2025 roku. Ponad pół tysiąca w więzieniach

Tylu dziennikarzy zginęło w 2025 roku. Ponad pół tysiąca w więzieniach

Kolejne ekspertki odchodzą ze "Ślubu od pierwszego wejrzenia". "Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść"

Kolejne ekspertki odchodzą ze "Ślubu od pierwszego wejrzenia". "Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść"

Co z blokowaniem serwisów przez państwo? Poprawki do rządowego projektu

Co z blokowaniem serwisów przez państwo? Poprawki do rządowego projektu

Z "Super Expressu" odchodzą wicenaczelny i szef wideo. Po kilkunastu latach pracy

Z "Super Expressu" odchodzą wicenaczelny i szef wideo. Po kilkunastu latach pracy