Od połowy listopada br. w największych stacjach telewizyjnych oraz internecie emitowany jest 10-sekundowy spot. Kampania obejmuje również działania online, współpracę konkursową z siecią Żabka oraz inicjatywę w przestrzeni miejskiej.
W centrum aktywności znajduje się bogata oferta sezonowa marki Grześki - w tym m.in. nowe czekoladowe Mikołaje w trzech odsłonach, cukierki z kremem orzechowym czy digitalowy kalendarz adwentowy.
Grześki przygotowują się na święta
Od 10 do 16 grudnia br. marka wspólnie z siecią Żabka zaprosi klientów do udziału w konkursie "Kto zna grzeszki Mikołaja?". Aby wziąć udział, należy kupić z aplikacją Żappka minimum dwa Mikołaje Grześki (29 g) i odpowiedzieć na pytanie dotyczące drobnych przewinień bohatera z Laponii. Na zwycięzców czeka pięć kart prezentowych Lego o wartości 500 zł oraz dwadzieścia pięć stylowych swetrów.

Kolejna część grudniowych działań rozpocznie się w połowie miesiąca, kiedy Warszawiacy będą mogli odbyć wyjątkową podróż świątecznym autobusem. Linia kursująca na trasie Dworzec Centralny – Plac Teatralny zamieni się w mobilną krainę zimowej magii. Projekt realizowany jest we współpracy z Radiem Kolor oraz Miejskimi Zakładami Autobusowymi i potrwa do 19 grudnia br.
Wnętrze pojazdu ozdobią dekoracje, a całość uzupełnią specjalne wejścia antenowe nadawane na żywo z pokładu. Na pasażerów czekać będą słodkie upominki - kultowe wafle w różnych wariantach oraz czekoladowe Mikołaje.
Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, przygotowanie materiałów i realizację konkursu odpowiada NAV agency. Spot wyprodukował Peppers Ghost, a jego reżyserem jest Henryk Szymański. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.











