Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol 30. urodziny mleka Łaciatego świętuje kampanią reklamową w TV, digitalu, social mediach, DOOH oraz w świecie gamingu. Jej hasło to "Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!".
Idea kampanii opiera się na nostalgii i pozytywnych emocjach – Łaciate przypomina, że od lat towarzyszy kolejnym pokoleniom konsumentów w chwilach spędzanych przy wspólnym stole.

W kampanijnym spocie, zrealizowanym niemal w całości z użyciem narzędzi AI, widzowie przenoszą się do mazurskiego krajobrazu, którego elementem jest łaciata krowa. Towarzyszą jej inne, znane z wcześniejszych reklam zwierzęta – bocian czy ślimak.
Kampania "Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!" obejmuje spoty TV 30- i 15-sekundowe, digital, social media (Meta, TikTok), DOOH oraz działania gamingowe na platformie Twitch.
Agencja Leo Warsaw odpowiada za strategię, kreację oraz nadzór nad realizacją kampanii. Za produkcję oraz postprodukcję spotu odpowiada Prodigious, a za działania na Twitchu – LiquidThread. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe. Reżyserem spotu jest Martinez Swystun, a kompozytorem muzyki Marcin Macuk.











