TVP podało ceny reklam na wrzesień. Blisko 400 tys. zł za spot przy meczu Polaków z Holendrami

Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. W cenniku najwyżej wyceniono spoty przy transmisjach meczy polskich piłkarzy, rozgrywanych w ramach eliminacji do nadchodzących Mistrzostw Świata w piłce nożnej.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
TVP podało ceny reklam na wrzesień. Blisko 400 tys. zł za spot przy meczu Polaków z Holendrami
fot. screen X

W ramach eliminacji polska kadra piłkarska rozegra we wrześniu dwa mecze: z Holandią (4 września) i z Finlandią (7 września).

Spot przy spotkaniu z Holendrami wyceniono na 378 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.), zaś przy spotkaniu z Finami - na 283,8 tys. zł. 

Z początkiem września startuje nowe, jesienne ramówki na antenach TVP. W TVP1 w niedzielne wieczory wraca program “Rolnik szuka żony” - reklama przy nim kosztuje 62,4 tys. zł.

Spot przy serialu “Profilerka” (sobotnie wieczory) wyceniono na 38,9 tys. zł, przy serialu “Komisarz Alex” (piątek wieczór) - na 22 tys. zł, a przy “Ojcu Mateuszu” (czwartkowe wieczory) - na 37,5 tys. zł.

“Pytanie dnia” droższe od “19.30”

Za reklamę przy serwisie informacyjnym “19.30” trzeba zapłacić 37,8 tys. zł w dni powszednie i 42,2 tys. zł w niedziele. Spot przy nadawanym tuż po nim “Pytaniu dnia” kosztuje z kolei 42,5 tys. zł.

Cena reklamy przy serwisie sportowym wynosi 41 tys. zł w dni robocze i 57,1 tys. zł w niedzielny wieczór. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 38,7 tys. zł i 51,1 tys. zł.

W TVP2 tradycyjnie już najwięcej kosztują spoty przy serialu “M jak miłość” - ich maksymalne ceny wynoszą 81,2 tys. zł. Spot przy “Barwach szczęścia” to wydatek rzędu 60,9 tys. zł, przy “Na dobre i na złe” - 56,8 tys. zł, przy “Na sygnale” - 52,9 tys. zł. 

Z kolei reklamy przy premierowych odcinkach serialu “Rodzinka.pl” wyceniono na maks. 29,9 tys. zł. Marketerzy zainteresowani natomiast obecnością w bloku reklamowym przy programie “The Voice of Poland” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 68,5 tys. zł. 

Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy telewizyjnej podało ceny reklam na wrzesień.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku