Od pierwszych dni października br. pokazywane będą reklamy o długości 30 i 15 sekund, a od listopada dołączą do nich billboardy sponsorskie przy najpopularniejszych w Polsce programach informacyjnych i rozrywkowych.
Kampania prowadzona jest w TVN, Polsacie i TVP w otoczeniu najchętniej oglądanych programów, takich jak Dzień Dobry TVN, Kuchenne Rewolucje, Top Model, Taniec z Gwiazdami, Milionerzy, Voice of Poland, M jak Miłość czy Jaka to Melodia, a także przy programach kabaretowych, sporcie, serialach i hitach filmowych.
Nowa kampania Dawtony
– Celem kampanii jest budowanie świadomości marki i podkreślanie tego, co nas wyróżnia – przekazała mediom Anna Jatczak, dyrektor marketingu Dawtona. Dodała: "Mówimy o naszym lokalnym pochodzeniu, jakości i smaku produktów oraz pasji, która stoi za każdym produktem Dawtony. Chcemy przekazać, że lokalność, tradycja i autentyczność to wartości, które warto docenić."

Czytaj także: Tak Rosja omija sankcje
Za strategię brandu odpowiedzialna była agencja CPC New Media, strategię komunikacji przygotowała agencja Przestrzeń, zakup mediów zaplanował Dentsu Polska, spoty wyprodukował dom produkcyjny Spokój.











