Rusza kampania telewizyjna Dawtony

Startuje jesienna kampania telewizyjna marki Dawtona. Od początku października aż do 14 grudnia w największych stacjach emitowane będą spoty reklamowe.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Rusza kampania telewizyjna Dawtony
Kampania Dawtony

Od pierwszych dni października br. pokazywane będą reklamy o długości 30 i 15 sekund, a od listopada dołączą do nich billboardy sponsorskie przy najpopularniejszych w Polsce programach informacyjnych i rozrywkowych.

Kampania prowadzona jest w TVN, Polsacie i TVP w otoczeniu najchętniej oglądanych programów, takich jak Dzień Dobry TVN, Kuchenne Rewolucje, Top Model, Taniec z Gwiazdami, Milionerzy, Voice of Poland, M jak Miłość czy Jaka to Melodia, a także przy programach kabaretowych, sporcie, serialach i hitach filmowych.

Nowa kampania Dawtony

– Celem kampanii jest budowanie świadomości marki i podkreślanie tego, co nas wyróżnia – przekazała mediom Anna Jatczak, dyrektor marketingu Dawtona. Dodała: "Mówimy o naszym lokalnym pochodzeniu, jakości i smaku produktów oraz pasji, która stoi za każdym produktem Dawtony. Chcemy przekazać, że lokalność, tradycja i autentyczność to wartości, które warto docenić."

Za strategię brandu odpowiedzialna była agencja CPC New Media, strategię komunikacji przygotowała agencja Przestrzeń, zakup mediów zaplanował Dentsu Polska, spoty wyprodukował dom produkcyjny Spokój.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]