Influencerka chciała operację psa za post na Instagramie. Gdzie są granice barteru?
Influencer w końcu zawodem? To cel nowej organizacji branżowej
Marka Kubota z nowym logo. Ma ukryte znaczenie
Kia Polska promuje elektryczny model samochodu
Wydawcy szykują się na świat cookie-less. Criteo dogaduje się z WP
Od rozliczania się z UU do... Super Usera. Tak ewoluuje rynek reklamowy w internecie
Daj mi dobrego handlowca, a cię ozłocę. Dlaczego tak trudno znaleźć dziś "accounta"?
Kto reklamuje się w Polsce na Facebooku i Instagramie? Na czele chiński gigant e-commerce
Reklama online urosła o 16 proc. po trzech kwartałach 2024
Są nowe wytyczne dotyczące kreacji reklam display
Od cringe'u do virala. Zapytaliśmy 6 ekspertów o trendy u influencerów
Jakie strategie działają dziś w influencer marketingu? "Współpraca z influencerem to nie kupowanie zasięgu"
Lifetube z nowym prezesem. Poprzedni będzie doradzał firmie
Strona główna "starego" Onetu w reklamie banku
Grupa Blix przejmuje Proxi.cloud
DoubleVerify z kontrolą treści przed reklamami
Meta testowo wyłączy komentarze pod postami reklamowymi. Wzmocnienie brand safety
Dominika Lankosz dyrektorką w Wirtualnej Polsce. Przeszła z Inforu
Agencja Sales&More została certyfikowanym partnerem WP Ads
Reklama digital: jakościowy ruch staje się podstawowym wskaźnikiem dla biznesu