Nowa prognoza. Social media pochłoną jedną czwartą wydatków na reklamy
Kanał Zero z „zielonym światłem” od KRRiT
Szef SEO rozstaje się z Grupą naTemat.pl
Naukowiec punktuje tekst na Onecie za zmyślone przez AI źródła. Tekst znika, portal wyjaśnia
Legimi ze zmianami po audycie. Nie będzie dodatkowych kosztów
Wyborcza idzie śladem Gazeta.pl. Wielkie badanie wśród czytelników
Co z tantiemami ze streamingu? „Negocjacje są w toku”
Wśród serwisów regionalnych Onet przed Naszym Miastem. „Dziennik Zachodni” wyprzedził Trójmiasto
TOP 20 graczy na polskim rynku e-commerce. Allegro i Temu dzieli przepaść
Zmiany w ramówkach. Bez „Kabaretu na żywo”, „Mam talent!” dzień wcześniej
Bolek i Lolek wracają na ekran. Powstaje film kinowy
Nowa prowadząca „19.30” w TVP1. Zadebiutowała w wydaniu specjalnym
Za nami premiera programu Joanny Koroniewskiej w TVN. Ilu miał widzów?
TVP pokaże dokument „Sędziowie pod presją”. Bohaterami Tuleya, Żurek i Markiewicz
"Fakty" hitem cennika reklamowego TVN
Była szefowa marketingu Eurozetu dołączyła do BBC Studios
Poznański oddział TVP też nadaje popołudniówkę na żywo
Ponad 100 tys. zł kosztuje najdroższa reklama w Polsacie
Publicysta „Do Rzeczy” opowiedział o swojej niepełnosprawności. „Jestem w takim zawieszeniu”
Ten tygodnik to rynkowy fenomen. "Tam każdy znajdzie coś dla siebie"
Wyborcza idzie śladem Gazeta.pl. Wielkie badanie wśród czytelników
Zmarł były dziennikarz TVP i „Echa Dnia”
Wydawca prasy dla specjalistów zarobił mniej
Oto Zdjęcie Roku w konkursie World Press Photo 2025. Przedstawia chłopca, który stracił rękę w Strefie Gazy
Polska Press donosi do prokuratury na poprzedni zarząd. Odmówili publikacji reklam wyborczych opozycji
„Przekrój” świętuje 80. urodziny
Ruch mniej warty dla Orlenu. W górę sprzedaż na stacjach
„Śmiało realizuj plany” haslem nowej kampanii Banku Pekao
„Reklama Dzieciom”. 80 organizacji i placówek otrzyma w sumie 2,2 mln zł od klientów TVP
11 ofert w przetargu kancelarii premiera na produkcję spotów
Gigantyczny mural powstał na magazynie Tymbarku
Oto marki, które najmocniej docierają do silversów
Małysz i Hołowczyc wracają w nowej reklamie Tyskiego
Alior Bank wzmacnia kampanię konta indywidualnego
Mastermind Media i Mufu z obsługą Narodowego Funduszu Ochrony Zdrowia
Ponad 300 twórców internetowych wzięło udział w akcji "Popatrz, Posłuchaj, Połącz"
Część działających w Polsce multipleksów DAB+ może zniknąć
Krajowy Instytut Mediów zwolnił większość pracowników. „Patrzę na to z bólem serca”
Cyfrowe radio rośnie w siłę w kolejnych krajach. Także u naszych sąsiadów
Ruszyły konkursy KRRiT na emisję w czterech miastach
Polskie Radio ruszyło z podcastem o UFO. Partnerem jest Netflix
"Nasz program nie powstałby poza TVP". Kasia i Markowski o „Kwiatkach" i "Szkle"
"Nie żałuję, ale tęsknię". Jarosław Kuźniar o życiu po życiu w TVN [WYWIAD]
Allegro odpowiada na "jedynkę" Temu. "Nasz koszyk zakupowy jest dwa razy większy"
Nie sprzedałem firmy za 100 mln zł. To mój pierwszy tak szczery wywiad w życiu
Tomasz Ramza o nowej roli w RMF FM, AI i konkurencie. "Gratuluję Radiu ZET"
Nie mamy kompleksu innych mediów
"Nie lubię korpo bullshitu". Jacek Świderski o WP, TVN, Mediapanelu i kupowaniu innych
Jak słowacki wydawca pozyskał 24 tys. subskrybentów w dwa tygodnie