Hostessa w mini zniknie z „Va Banque”? Szef TVP: zajmę się tym
Nie tylko Artur Orzech. Nowi prowadzący finał preselekcji Eurowizji 2025
„Randka w ciemno” wróci w stacji Polsatu. Ogłoszono gospodarza
Wysyp wniosków koncesyjnych Republiki do KRRiT. „Kwestia bezpieczeństwa”
KRRiT przelała TVP ponad 50 mln zł. Ile dostały publiczne radia?
Telewizja wPolsce24 idzie w zaparte: oplucie sztabowca Trzaskowskiego w „samoobronie”
U Solorza zmaleją długi. Dzięki sprzedaży akcji Asseco
TVN w marcu bez serialowych premier. Filmy wcześniej
Nowa kolekcja filmowa na platformie IPTV polskich operatorów
Premier rozmawiał z szefem Google o inwestycjach. Apel polskich firm o równe traktowanie
Węglarczyk znika na trzy miesiące. Sabbatical to często „ratunek dla managerów”
Znów można instalować TikToka w USA
Kanał Zero usunął nierzetelny materiał. Film wywołał duże poruszenie
Od rozliczania się z UU do... Super Usera. Tak ewoluuje rynek reklamowy w internecie
Musk i Trump mają nowego wroga w mediach. Wystarczyła nazwa zlecenia
Popularny profil o pogodzie zniknie z social mediów? Mamy wyjaśnienie
Szef InPostu ma uprościć przepisy. Nie przygotuje projektów ustaw
Prime Video potwierdza kontynuację serialu, który podzielił widzów
5 mln zł dla 51 projektów. Resort kultury przyznał środki w programie „Czasopisma”
Jak wydawcy mogą zastrzegać treści przed AI? Radzi organizacja branżowa
Hiena Roku dla dziennikarzy TVP Info za program o „finansowaniu Rydzyka”. Wiceszef SDP: rzekome fakty
Sprzedaż dzienników regionalnych 20 proc. w dół. Które tytuły straciły najwięcej?
Nie żyje Karol Szaładziński. Pracował w „Gazecie Wyborczej” i „Kronice Miasta Poznania”
Wydawca "Pulsu Biznesu" stawia na badania. Dołącza Izabela Kiwak
Dzienniki ubijają dołki sprzedażowe. Dwóm ubyło prawie 20 proc.
Dziennikarz nie wpuszczony do Białego Domu za odmowę użycia alternatywnej nazwy Zatoki Meksykańskiej
ShowNews.pl z nową naczelną. Ingrid Hintz-Nowosad na czele serwisu od marca
Rio Mare rusza z globalną kampanią reklamową
Columbus ma nową szefową marketingu
Karol Godlewski w agencji Mediahub
Rusza akcja "Dni Zmakowanych" w Mcdonald's
Piotr Żurkowski: z TikToka do Foap
Fanex debiutuje z reklamą w telewizji
Zmiany w zarządzie Adlook, nowa struktura Outcomes
PHD i Media Direction OMD z nowym rozwiązaniem dla kampanii shoppingowych
Cityboard Digital wspiera Hospicjum Promyczek