Czy algorytmy zabiły dziennikarstwo? Redaktorzy naczelni o "robieniu" mediów w 2025 roku
Streaming nie zabija telewizji, czyli co dalej z rynkiem dystrybucji wideo?
Rynek influencer marketingu się rozrasta. „100 tysięcy za stories? Da się”
Czego potrzebujemy do walki z dezinformacją? Od edukacji do regulacji
Reklam wideo więcej i wszędzie. Jak złapać uwagę widzów?
Dlaczego bannery wręcz zalewają polskie serwisy internetowe?
Domowa rozrywka według Play
YouTube bardziej po polsku. Wprowadza dubbing
Urząd blisko wymuszenia zmian na Google. Szykuje się przełamanie monopolu?
Nowa analityka wideo na YouTubie
Chcesz studiować w USA? Ambasada napisała, jak ustawić profile społecznościowe
Zmiany w OKO.press. Naczelny odchodzi z redakcji
Ten kraj zakazał social mediów dzieciom. Teraz czas na kolejny krok
Wirtualna Polska bez rekordowej dywidendy, bo chce skupować akcje. Pożegnano byłych szefów TVN i Bauera
Social search po polsku. Facebook i YouTube podkopują wyszukiwarki
DoubleVerify powołuje Radę Wydawców
Były dziennikarz TVN24 i TVP Info kandyduje na szefa adwokatury
„Niezwykłe Stany Prokopa” z kolejnym sezonem. Zdjęcia w lipcu
Znane aktorki w obsadzie nowego serialu TVN
W Polsacie najdroższe reklamy przy meczach polskich siatkarzy
Projekt Plaża 2025 od lipca w trasie. Które miasta odwiedzi ekipa TVN?
Strajk nadawców publicznych. Nie chcą fuzji telewizji i radia
Znów ostro między Republiką a wPolsce24. „Nie od razu siekierą po głowie”
Żona Zygmunta Solorza awansowała w jego firmie energetycznej
W telewizji operatorzy kamer mają lepiej niż dziennikarze? „Walka o każdy dyżur”
Trudno bez państwowych reklam. Dziennik Sakiewicza skurczył się finansowo o ponad połowę
Axel Springer chce rosnąć poza big techami. AI będzie „nowym złotem”?
Bartłomiej Godlewski dyrektorem ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora
Do Rzeczy z ponad 300 inwestorami. Chciało sprzedać prawie trzy razy więcej akcji
Z Agory odchodzi menedżer ds. relacji inwestorskich
Nie żyje Maria Leśnikowska. Była dziennikarką „Życia”, „Super Expressu” i TVP
Wydawca „Rzeczpospolitej” z zawyżonymi wynikami. Przez błąd e-Kiosku ubyło 15 mln zł kapitałów
Dziennik Polska Press bez jednej czwartej przychodów. Zysk wzrósł, bo podrożała nieruchomość
"Gazeta Uchodźców", czyli wydanie specjalne “Gazety Wyborczej”
Samochód w barwach piwa Lech. KER: to wywołuje niebezpieczne skojarzenia
Biedronka szykuje nową promocję z “Gangiem”. Jakie maskotki w tym roku?
Orlen reaguje na kryzys wokół reprezentacji Polski. „Trzeba być gotowym”
Ostatnie godziny na rejestrację! Już jutro webinar „Cannes Lions Breakfast Wirtualnie”
L’Oréal promuje refille i poleca konsumentom nowe rozwiązanie
Nowa kampania społeczna przeciwko handlowi ludźmi
Tak chce zarabiać Digitree Group. Inwestycje w influencer marketing, SEO i AI
Taniec motywem przewodnim nowej reklamy Lajkonika
PayPo i Sinsay łączą siły w letniej kampanii marketingowej
„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości
Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie
"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]
Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach
Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"
Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?
Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”
"Nasz program nie powstałby poza TVP". Kasia i Markowski o „Kwiatkach" i "Szkle"