Ruszyła budowa ogromnego studia Netfliksa
Trwa cisza wyborcza. Co grozi za jej złamanie?
Były szef Netguru walczy z nowotworem. Apel o wsparcie
5 najciekawszych wątków z rozmowy z prezesami największych polskich mediów na Impact
Sztuczna inteligencja „doładowała” korzystanie z wyszukiwarki Google
YouTube zachęca do zakupów formatem reklam na telewizory
Kłopoty już za Legimi? Zysk znów w górę
YouTube wprowadza reklamy, które mogą irytować jeszcze mocniej
Pierwsza taka współpraca. Telewizja Polska przygotuje wieczór wyborczy z Onetem
Jak oglądać Eurowizję w streamingu? Z transmisją były problemy
Nadawca Vidoc TV dalej rośnie, ale z mniejszym zyskiem
Bez „Familiady” ani rusz. Przychody byłego producenta 93 proc. w dół
Znamy kolejność występów na Eurowizji. TVP pokaże specjalny reportaż o Steczkowskiej
„Halo tu Polsat” znika na dwa miesiące
Kino Polska TV zarabia mniej na Zoom TV. Tyle chce wypłacić inwestorom
Z „Sanatorium miłości” do TVP Info. Nowa prowadząca program dla silversów
Wraca HBO Max. Huśtawka tożsamości czy strategiczne posunięcie?
KRRiT szuka nowych stacji naziemnych. Ruszył konkurs
Coraz mniej saloników Inmedio. Zmalała strata
Kolejne magazyny z prenumeratą do Paczkomatów
Mało, coraz mniej. Sprzedaż dzienników regionalnych skurczyła się o ponad 20 proc.
Sprzedaż dzienników w dół o ponad 10 proc. „Gazeta Wyborcza” z mniejszą przewagą nad „Rzeczpospolitą” i „DGP”
Nowy manager w dziale reklamy Bonnier Business Polska
“Kurier Lubelski” zadowolony z rzadszych wydań. “Dziennik Wschodni” też zyskał
Ćwierć miliona nowych subskrybentów „New York Times”
Media nie pokazały nagrania zbrodni na UW, ale pokłóciły się o słowo "makabra"
Kraków centrum świata wydawców. Oto 9 wniosków po kongresie WAN-INFRA
Błyskawiczna reakcja marek na sukces Justyny Steczkowskiej na Eurowizji
PKO BP kończy współpracę z Sigmą Bis
Wydawnictwo PWN zmienia barwy
Zasięg reklamy zewnętrznej zbliża się do 90 proc.
Z Rejection Fee jak z jednorożcem: wszyscy o nim mówią, mało kto je widział
Skurczył się zysk Ekipy. Pieniądze ze „100 dni do matury” jeszcze nie teraz
Dino dalej rośnie. Przez kwartał prawie 60 nowych sklepów
Sąd: „perlage” wyłącznie dla producenta Cisowianki
“Słuchaj razem z nami”. Maciej Zakościelny i Oskar Cyms w nowej kampanii Radia ZET
Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"
Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?
Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”
"Nasz program nie powstałby poza TVP". Kasia i Markowski o „Kwiatkach" i "Szkle"
"Nie żałuję, ale tęsknię". Jarosław Kuźniar o życiu po życiu w TVN [WYWIAD]
Allegro odpowiada na "jedynkę" Temu. "Nasz koszyk zakupowy jest dwa razy większy"
Nie sprzedałem firmy za 100 mln zł. To mój pierwszy tak szczery wywiad w życiu
Tomasz Ramza o nowej roli w RMF FM, AI i konkurencie. "Gratuluję Radiu ZET"