Nowy cykl o wojnie w Kanale Zero. Prowadzi znana reporterka
Jak kręcono serial „Dojrzewanie”? Netflix ujawnił kulisy produkcji
6 nowych stacji muzycznych po polsku już nadaje
Wirtualna Polska dalej napędzana turystyką. Prezes wbija szpilki big techom
Cios w Muska. Odchodzi kluczowy pracownik X
Burda otwiera nowe studio. „Nowy etap w obszarze wideo”
Netflix przygotował własną odpowiedź na serial „Biały Lotos”. Premiera „Czterech pór roku” wiosną
Netflix poszerza ofertę. Po TVP przyszedł czas na serial TV Puls
Brzoska i Mensah górą w sporze z Facebookiem. Koncern wycofał skargi
Jednak będzie transmisja z Superpucharu Polski. Kto pokaże?
Ruszyła kampania wizerunkowa programu „19:30”.
„Kwiatki polskie” wzmacniają zespół. Pojawił się nowy prowadzący
6 nowych stacji muzycznych po polsku już nadaje
TOP10 dostawców treści wideo w lutym. Telewizja Polska wyprzedziła Grupę Polsat
Ponad milion widzów ogląda „Must be the music” w Polsacie
Zwrot ws. transmisji Speedway Grand Prix na żużlu. Gdzie oglądać?
Co dalej z Viaplay? Polska spółka postawiona w stan likwidacji
Cyfrowy Polsat znów zainwestował w fotowoltaikę. Jego menedżerowie przejmują władzę
“The Atlantic”: tajne plany amerykańskiej operacji omyłkowo trafiły do dziennikarza
Włosi stworzyli gazetę wygenerowaną przez AI. Eksperyment ma potrwać miesiąc
Agora z nowym logo. Poprzednie mieli bez zmian od lat 90-tych
„Do Rzeczy” szykuje się na giełdę. Zaraz rusza sprzedaż akcji
Po gazetę do Paczkomatu? Izba Wydawców Prasy rozmawia z InPostem
Wydawca „Rzeczpospolitej” z mniejszym zyskiem
„Tygodnik Powszechny” ma 80 lat. Jedyne niezależne pismo w stalinowskiej Polsce
Po raz drugi wręczono Nagrody Mariusza Waltera
"National Geographic" pokazuje, jak naprawdę wyglądali władcy Polski. "Odkłamiemy wizerunek Jadwigi”
Aleph rozpoczyna współpracę z Formułą 1
VeloBank prowadzi kampanię dla segmentu business banking
Maciej Kozina wraca do VML Poland
Znana artystka kabaretowa reklamuje Bricomarché
"Emocje. Bardziej" hasłem nowej kampanii STS. Sokół ambasadorem marki
Influencerka Ania Bardowska w kampanii drogerii dm Polska
Żabka wskrzesza stare logo. Nowa akcja
Stars wzmacnia komepetencje w marketingu cyfrowym
Burger King rozszerza ofertę roślinnych kanapek
UE sfinansuje zamykaną stację? Domagają się tego polscy dziennikarze
Emitel rozszerza współpracę z Polskim Radiem
W Trójce tablica pamiątkowa i nowy patron studia nagraniowego. W hołdzie Janowi Ptaszynowi Wróblewskiemu
Nadawca publiczny znacząco poszerzy DAB+. 213 dodatkowych emisji
Po 15 osób w każdym medium publicznym. Wybrano członków rad programowych
"Nie lubię korpo bullshitu". Jacek Świderski o WP, TVN, Mediapanelu i kupowaniu innych
Jak słowacki wydawca pozyskał 24 tys. subskrybentów w dwa tygodnie
Ta firma prawie się przewróciła, niewiele brakowało
"Telewizja ciągle ma się świetnie". Rozmawiamy z Edwardem Miszczakiem
2025 rokiem eksperymentów z AI
Tropią clickbaity w mediach. "Jednego dużego gracza mediów nigdy nie złapaliśmy"
Więcej grzechów nie pamiętam. Jak newonce trafił z nieba do piekła i z niego wyszedł [WYWIAD]
"Ja nie zwalniam ludzi, bo mam taki humor"