Czy algorytmy zabiły dziennikarstwo? Redaktorzy naczelni o "robieniu" mediów w 2025 roku
Streaming nie zabija telewizji, czyli co dalej z rynkiem dystrybucji wideo?
Rynek influencer marketingu się rozrasta. „100 tysięcy za stories? Da się”
Czego potrzebujemy do walki z dezinformacją? Od edukacji do regulacji
Reklam wideo więcej i wszędzie. Jak złapać uwagę widzów?
Dlaczego bannery wręcz zalewają polskie serwisy internetowe?
Domowa rozrywka według Play
Wirtualna Polska bez rekordowej dywidendy, bo chce skupować akcje. Pożegnano byłych szefów TVN i Bauera
Social search po polsku. Facebook i YouTube podkopują wyszukiwarki
Marta Kabulska na czele serwisu parentingowego Burdy. Transfer z naTemat
Więcej filmów na CDA Premium. Podpisano umowę z polskim dystrybutorem
Na TikToku najbardziej angażujący Kanał Zero
Bruksela wycofuje projekt dot. greenwashingu. KE wysłuchała obaw europosłów
Czy będą kolejne seriale Maxa w Playerze?
Netflix udostępni w Europie kanały telewizyjne
Pokolenie Z i reklamy z AI to złe połączenie
Kanał z influencerami wchodzi do Polski. Dostał koncesję w Czechach
BBC po polsku. Odpowiedź na dezinformację
Subskrybenci dzielą się z innymi hasłem? Obecny w Polsce serwis streamingowy do tego zachęca
TVN Style szykuje nowy program. Zapowiada „biznesowe rewolucje”
Nowy kanał za darmo w streamingu. Można go oglądać m.in. w Vectrze
„Pierwsza miłość” na antenie od 21 lat. Ilu widzów ogląda serial Polsatu?
„Poranek wyborczy” w TVP Info aż do sierpnia. Potem serwisy
Canal+ usunął dwie stacje. Jedna ma wrócić na satelitę pod nową nazwą
Odejście po roku. Były dziennikarz TVN24 już poza TVP Info
Z Agory odchodzi menedżer ds. relacji inwestorskich
Nie żyje Maria Leśnikowska. Była dziennikarką „Życia”, „Super Expressu” i TVP
Wydawca „Rzeczpospolitej” z zawyżonymi wynikami. Przez błąd e-Kiosku ubyło 15 mln zł kapitałów
Dziennik Polska Press bez jednej czwartej przychodów. Zysk wzrósł, bo podrożała nieruchomość
"Gazeta Uchodźców", czyli wydanie specjalne “Gazety Wyborczej”
Znany polityk PiS zaatakował dziennikarkę "Faktu". Ekspertka o "fali hejtu"
Mediaworker – to dziś komplement czy obelga? "Są pompą medialnego systemu"
Sezon ogórkowy. Dawniej utrapienie dla dziennikarzy, a dziś już niemal... nie istnieje [FELIETON]
McDonald's zawarł ugodę z gigantem medialnym. Sprawa dotyczyła dyskryminacji rasowej
PKO BP w nowej kampanii zapewnia, że jest numerem jeden dla biznesu
Ostatnie godziny na rejestrację! Już jutro webinar „Cannes Lions Breakfast Wirtualnie”
Orlen ma plany wobec Kubicy po sukcesie w 24h Le Mans. Czy przedłuży umowę?
McCann Poland i Mastercard z dwoma Lwami na Cannes Lions
Konsumenci dokonują egoistycznego zwrotu
Jest nowa szefowa Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
Publicis Groupe wprowadza narzędzie do zautomatyzowanego modelowania działań marketingowych
Dajar w gronie klientów ASAP&ASAP
Tchibo i Empik Go ze wspólną kampanią. Chcą dotrzeć do nowych klientów
„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości
Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie
"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]
Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach
Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"
Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?
Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”
"Nasz program nie powstałby poza TVP". Kasia i Markowski o „Kwiatkach" i "Szkle"