Ipsos przeprowadzi badanie exit poll podczas eurowyborów

Instytut badawczy Ipsos zrealizuje badanie exit poll w dniu wyborów do Parlamentu Europejskiego. Pierwsze wyniki zostaną zaprezentowane po godz. 21 na antenach kanałów TVP, Polsatu i TVN.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ipsos przeprowadzi badanie exit poll podczas eurowyborów
Urna wyborcza, fot. PAP/Paweł Supernak

W niedzielę 9 czerwca 2024 r. odbędą się wybory do Parlamentu Europejskiego. W tym czasie firma Ipsos przeprowadzi badanie exit poll przed 845 losowo wybranymi lokalami wyborczymi na terenie całej Polski.

Ankieterzy Ipsosa poproszą osoby, które oddały głos, o wypełnienie krótkiej ankiety. Na podstawie zebranych danych, po zakończeniu ciszy wyborczej, przedstawione zostaną szacunkowe wyniki głosowania. 
Będą one zawierały informacje o: procentowym poparciu dla ogólnopolskich komitetów wyborczych w skali całego kraju, podziale mandatów oraz frekwencji, a także kandydatach, którzy zdobyli mandaty w Parlamencie Europejskim. 

Wyniki badania exit poll zaprezentowane zostaną w stacjach Telewizji Polskiej, Telewizji Polsat oraz TVN.

W latach 2014-2023 Ipsos przeprowadzał badania exit poll podczas wszystkich odbywających się w tym czasie wyborów w Polsce (wybory do Parlamentu Europejskiego 2014/2019, wybory samorządowe 2014/2018/2024, wybory prezydenckie 2015/2020 oraz wybory parlamentarne 2015/2019/2023). 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z