Coca-Cola uruchamia grę mobilną YEP dla młodych pracowników

Z okazji drugiej rocznicy projektu Youth Empowered Program (YEP), Coca-Cola we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką stworzyła mobilną grę edukacyjną, która ma pomagać młodym ludziom poznać swoje kompetencje i skutecznie wejść na rynek pracy.

km
km
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola uruchamia grę mobilną YEP dla młodych pracowników

Aplikacja YEP to gra tekstowa, tzw. paragrafówka, w której gracz – główny bohater – dokonuje wyborów, które mają wpływ na jej dalszy przebieg. Użytkownik rozpoczynając grę YEP "spotyka" i rozwija sztuczną inteligencję. Algorytm HalX – zależnie od tego, co gracz wybierze w pierwszym etapie – przekierowuje go w jeden ze światów: cyberprzestępców, niebezpiecznych organizacji czy gangsterów. Aby dotrzeć do finału, gracz rozwiązuje zadania i buduje swoją postać poprzez podejmowanie niełatwych decyzji czy nawiązywanie współpracy z różnymi podmiotami.

Ćwiczenia zawarte w grze są oparte o 8 umiejętności: komunikacja, przedsiębiorczość, analityka i podejmowanie decyzji, rozumienie siebie, interakcje i sieci kontaktów oraz wyrażanie siebie i rozwój osobisty.

grafika

Gra YEP to kolejny element projektu Youth Empowered Program uruchomionego w zeszłym roku przez Coca-Cola i Fundację Sukcesu Pisanego Szminką. W ramach programu działa m.in. platforma internetowa yep.academy, na której są dostępne testy kompetencji, baza zawodów, unikalny kalkulator wynagrodzenia, oferty praktyk i staży, a także wskazówki, np. jak stworzyć CV lub list motywacyjny. Dostępny jest także program mentoringowy oraz job shadowing, w który zaangażowani są pracownicy spółek systemu Coca-Cola w Polsce.

grafika

Partnerem digitalowym projektu jest firma PwC, która będzie analizować realizację celu edukacyjnego.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?