Compass PR dla Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego

Agencja Compass PR wygrała przetarg na obsługę działań komunikacyjnych dla Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Compass PR dla Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego

PTP powierzyło Compass PR m.in. doradztwo komunikacyjne, planowanie i realizację działań z obszaru public relations, prowadzenie biura prasowego, pozycjonowanie ekspertów Towarzystwa, dialog z liderami opinii, wsparcie przy organizacji wydarzeń specjalnych, identyfikowanie realnych potrzeb pacjentów, realizację szeroko zakrojonych działań edukacyjnych.

Agencja jest także odpowiedzialna za stworzenie nowego serwisu www Towarzystwa.

Po stronie Compass PR za działania dla PTP odpowiedzialna jest Agnieszka Pawlikowska, managing partner. W przetargu uczestniczyły trzy agencje. Ich nazw nie ujawniono. Umowę zawarto do końca 2024 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style