ComPress z HBO

Od kwietnia 2007 r. agencja PR ComPress rozpoczęła współpracę z HBO Polska.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy realizowane będą aktywności z zakresu media relations dla oferty programowej kanałów: HBO, HBO2, HBO Comedy, Cinemax i Cinemax2.

Zadanie agencji polegać będzie na promowaniu w mediach oraz wśród widzów propozycji programowych wybranych kanałów telewizyjnych. Szczególnie ważne w działaniach PR będą niestandardowe formy promocji: telewizyjnych premier filmowych, seriali oraz dokumentów.

Za działania PR w ramach współpracy z HBO odpowiada Agnieszka Niburska, Menedżer ds. Public Relations. Po stronie agencji projekt prowadzą: Marta Winiarek-Miętus, Wojciech Jóźwik oraz Mariusz Kulikowski.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej