comScore: Google zyskuje, Yahoo i Microsoft w dół

W lutym bieżącego roku amerykańscy internauci wykonali 9,88miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.

km
km
Udostępnij artykuł:

W porównaniu ze styczniem (10,49 miliarda wyszukiwań) oznacza tospadek o 6 procent - informuje serwis Media Life, powołując się nadane firmy badawczej comScore. Główną przyczyną był tutaj fakt, żeluty był o dwa dni krótszy od stycznia.

Z pięciu czołowych wyszukiwarek, w lutym spadek rynkowychudziałów w porównaniu ze styczniem zanotowały Yahoo i Microsoft:odpowiednio z 22,2 do 21,6 procenta oraz z 9,8 do 9,6 procenta.Zdecydowanym liderem cały czas pozostaje Google, które zwiększyłoswoje rynkowe udziały o 0,7 procenta: z 58,5 do 59,2 procenta.

Pierwszą piątkę uzupełniają AOL (4,9 procenta, bez zmian wporównaniu ze styczniem) oraz Ask (4,6 procenta, wzrost o 0,1procenta).

Z kolei pod względem liczby wyszukiwań, wszystkie wspomnianewyszukiwarki zanotowały spadki. Najwyższe stały się udziałem Yahooi Microsoftu: odpowiednio o 8 i 7 procent. Pozostałe straciły po 5procent.

źródło: Media Life

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych