Conecto przedstawia Phaetona

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Conecto stworzyła czwarty microsite wizerunkowy Volkswagena. Tym razem dla limuzyny Phaeton. Agencja odpowiedzialna była za kreację wizerunku modelu w Internecie. Microsite dostępny jest pod adresem www.phaeton.pl. Działania Conecto w Internecie wspierają kampanię promocyjną Phaetona w telewizji TVN 24 i prasie.

"Volkswagen przedstawia Phaetona". Zawarte w intro serwisu hasło uwydatnia główny cel, który przyświecał agencji Conecto: w eleganckiej, stonowanej formie pokazać niezaprzeczalne atuty tej zupełnie nowej limuzyny, pierwszej oferowanej przez VW. Samochodu prawdziwie ekskluzywnego, będącego wyrazem wielkiej pasji i dążenia do perfekcji.

W najbliższym czasie agencja Conecto wdroży kolejne projekty, m.in. nową witrynę firmy ComArch SA, wizerunkowy serwis dla restauracji Belvedere oraz stronę poświęconą najnowszej grze stworzonej przez Adriana Chmielarza i firmę People Can Fly - "Painkiller". Wkrótce ukończone zostaną także microsites dla nowych modeli VW - Touarega i Tourana.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji