Continental klientem OneMulti

Z początkiem listopada 2019 agencja OneMulti rozpoczęła współpracę z firmą Continental Opony Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Continental klientem OneMulti

Agencja odpowiada za kompleksową obsługę public relations - realizację strategii PR, relacje z mediami i doradztwo komunikacyjne.

- W ramach obsługi Continental w Polsce będziemy odpowiedzialni za komunikację strategii bezpieczeństwa Wizja Zero - wizji świata bez wypadków drogowych oraz za PR produktowy, w tym m.in. dla opon do aut osobowych oraz przeznaczonych do pojazdów użytkowych. Nasze działania będziemy koncentrować wokół przygotowywania komunikatów i informacji prasowych, pozycjonowania ekspertów firmy, utrzymywania relacji z dziennikarzami, organizacji konferencji prasowych i spotkań z mediami. Zadbamy też o analizy i raporty mediowe, współprowadzenie biura prasowego on-line oraz współpracę z wybranymi influencerami - mówi Mariusz Pleban, CEO OneMulti.

Do zadań OneMulti należeć będzie też komunikacja udziału firmy Continental w projekcie Extreme E, którego koncern jest Partnerem Założycielem.

Agencję wybrano w przetargu. Strony nie zdradzają czasu trwania umowy.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe