Cyfrowe billboardy są bezpieczne

Wypadki samochodowe nie mają związku z cyfrowymi billboardami -wynika z amerykańskich badań.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tantala Associates zbadała dane o ruchu drogowym i wypadkach wpobliżu siedmiu cyfrowych billboardów umieszczonych w CuyahogaCounty, w stanie Ohio, przez okres 18 miesięcy przed i poprzekształceniu tychże billboardów z tradycyjnych na cyfrowe.

Firma nie znalazła żadnej statystycznej zależności międzycyfrowymi tablicami a wypadkami samochodowymi.

Drugie badanie, które skupiało się na zachowaniu kierowcówprzejeżdżających obok cyfrowych billboardów, zostało przeprowadzoneprzez Center for Automotive Safety Research, istniejące przyuniwersytecie Virginia Tech. Naukowcy zmierzyli tutajczęstotliwość spojrzeń 36 kierowców prowadzących specjalniewyposażone samochody.

Wyniki tego badania nie wykazały żadnych różnic w częstotliwościi typie spojrzeń kierowców na cyfrowe lub tradycyjnebillboardy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style