Digital Kingdom i Isobar Poland zajmą się internetowym relaunchem Malibu

Agencje Digital Kingdom i Isobar Poland wygrały przetarg na obsługę w internecine marki rumu Malibu (należącej do Pernod Ricard Polska). W przyszłym roku planowany jest jej relaunch.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Digital Kingdom i Isobar Poland zajmą się internetowym relaunchem Malibu

Digital Kingdom zajmie się dla Malibu stworzeniem formatu komunikacji kreatywnej, przygotowaniem produktowego serwisu internetowego, prowadzeniem konta na Instagramie oraz obsługą konkursów konsumenckich. Isobar Poland będzie odpowiadać za komunikację na Facebooku oraz reklamy displayowe.

- Zdecydowanie zwiększamy znaczenie digitalu w media split Malibu. Ta decyzja wiąże się bezpośrednio z wprowadzeniem nowej globalnej strategii marki, której celem jest odmłodzenie wizerunku Malibu oraz dotarcie do grupy tzw. fun starterów - zapowiada Maja Kosztrzewa-Ziemkiewicz, brand manager latin spirits w Pernod Ricard.

Nie podano, na jak długo podpisano umowę z Digital Kingdom i Isobar Poland ani które inne agencje brały udział w tym przetargu. Poprzednio Pernod Ricard współpracował z agencjami digitalowymi przy obsłudze Malibu projektowo, m.in. z Lemon Sky.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK