Digital Kingdom obsłuży marki Raffaello i Ferrero Rocher

Agencja Digital Kingdom wygrała przetarg na obsługę w internecie marek słodyczy Raffaello i Ferrero Rocher (Ferrero Polska Commercial).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Digital Kingdom obsłuży marki Raffaello i Ferrero Rocher

W ramach podpisanej umowy, zespół Digital Kingdom będzie się zajmował opracowaniem i realizacją strategii obecności marek w kanałach interaktywnych oraz bieżącym tworzeniem i zarządzaniem treściami.

Do obowiązków agencji należy też community management wraz z wdrażaniem aktywacji specjalnych oraz realizacja sesji zdjęciowych dla obu marek.

Marketer nie podaje innych szczegółów dotyczących przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej