Digital Kingdom obsłuży marki Raffaello i Ferrero Rocher

Agencja Digital Kingdom wygrała przetarg na obsługę w internecie marek słodyczy Raffaello i Ferrero Rocher (Ferrero Polska Commercial).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Digital Kingdom obsłuży marki Raffaello i Ferrero Rocher

W ramach podpisanej umowy, zespół Digital Kingdom będzie się zajmował opracowaniem i realizacją strategii obecności marek w kanałach interaktywnych oraz bieżącym tworzeniem i zarządzaniem treściami.

Do obowiązków agencji należy też community management wraz z wdrażaniem aktywacji specjalnych oraz realizacja sesji zdjęciowych dla obu marek.

Marketer nie podaje innych szczegółów dotyczących przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych