Dominik Wałęga media & e-commerce directorem w Performance Media

Do zespołu agencji Performance Media dołączył Dominik Wałęga, który obejmie nowo utworzone stanowisko media & e-commerce directora. Będzie odpowiadał m.in. za budowanie strategii rozwoju produktów mediowych i rozwój nowych projektów analitycznych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dominik Wałęga media & e-commerce directorem w Performance Media

- Dołączenie Dominika to duże wzmocnienie dla naszego zespołu. Jego ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej jako eksperta oraz managera podkreśla naszą misję stałego rozwoju produktów i zaawansowania oferowanych usług. Jego ekspercka wiedza wzmacnia kompetencje agencji w obszarach: analityki mediowej, media planning & buying, mar-tech i przede wszystkim nieszablonowego myślenia o rozwoju biznesu naszych klientów. To kluczowe kompetencje w nadciągającej rewolucji postcookie, w którym measurement i smart targeting, będą odgrywały kluczową rolę. Rola Dominika będzie bardzo ważna w naszej agencji w kontekście dalszego rozwijania dla naszych klientów innowacyjnych rozwiązań z zakresu media i measurement, w obszarze zarówno online jak i offline – komentuje Adam Oskaldowicz, partner & CEO w Performance Media.

Dominik Wałęga karierę rozpoczynał w 2000 r. Większość czasu związany był z Publicis Groupe, gdzie spędził ponad 16 lat zdobywając doświadczenie na wszystkich etapach związanych z planowaniem i zakupem mediów. Za swoje największe sukcesy uznaje stworzenie i rozwój kompetencji w Publicis Groupe w obszarach SEM i SEO (w latach 2008-2015), a w ostatnich 3 latach w agencji Performics w obszarze Marketing Automation, jako dyrektor ds. rozwoju biznesu i produktu. Dwa lata pracował również w Havas Media Group Poland jako chief digital officer.

Performance Media zatrudnia blisko 400 pracowników, w 12 wyspecjalizowanych działach.W gronie jej klientów znalazły się takie marki jak m.in. AA (kosmetyki), Head&Shoulders, Herbal Essences, Herbapol, Gillette, Ikea, Möller’s, New Balance, OBI, Pantene, Samsung, Vistula, Volvo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa