Dominik Wałęga wraca z Havas Media do Performics

Dominik Wałęga, dotychczas chief digital officer w Havas Media Group, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu i produktów w agencji marketingu efektywnościowego Performics, należącej do Publicis Groupe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dominik Wałęga wraca z Havas Media do Performics
Dominik Wałęga

Wałęga wraca do Publicis Groupe po czterech latach. W agencji Performics do jego zadań należeć będzie stworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i marketing automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych. Wkrótce będzie również kierował jednym z multikompetencyjnych zespołów klienckich.

- Cieszę się, że po kilkuletniej przerwie, Dominik wraca do naszej agencji, bo już wcześniej dał się poznać go jako wyjątkowo sprawny, skuteczny lider i wizjoner, który stale poszukuje nowych możliwości rozwoju. To dzięki niemu w Performicsie zbudowaliśmy bardzo mocne kompetencje w dziedzinie SEM i SEO. W międzyczasie rozwijał własne, innowacyjne projekty biznesowe w dziedzinie marketingu digitalowego, wykorzystujące zaawansowaną wiedzę technologiczną i psychologiczną. Jestem przekonany, że te doświadczenia i umiejętności wykorzysta teraz na nowych obszarach rozwoju naszej agencji - mówi Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny Performicsa.

Dominik Wałęga jest związany z branżą komunikacji marketingowej od ponad 20 lat. W tym czasie budował swoje kompetencje przede wszystkich w mediach cyfrowych. Jest specjalistą rozwoju biznesu i produktu, pozyskiwania klientów oraz inwestorów i zarządzania procesami wewnętrznymi.

W ostatnim czasie pełnił funkcję cChief digital officera w Havas Media Group, a wcześniej był związany z takimi agencjami jak MEC (obecnie Wavemaker), San Markos, Starcom i Performics, w której pracował 13 lat na stanowiskach business director, head of search i media manager. W Performicsie stworzył od podstaw dział SEM i SEO oraz był odpowiedzialny za prowadzenie działań dla największych klientów agencji w zakresie performance marketingu.

Od 2017 do 2019 roku, jako CEO, rozwijał własny startup Web2Metrics, w ramach którego stworzył dwa produkty – Persometrics, identyfikujący typy osobowości na bazie plików cookies oraz Lydia, pierwszego na rynku bota głosowego, który automatycznie rozmawia z klientem i weryfikuje jego zainteresowanie. Ma na swoim koncie wiele nagród branżowych za innowacje i efektywność: Innovation, Mixx Awards oraz wyróżnień w Golden Arrow i nominacji do EFFIE.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych