Elżbieta Glapiak: z „Forbesa” na szefową Instytutu Interwencji Gospodarczych BCC

Elżbieta Glapiak zaczęła pracę jako dyrektora Instytutu Interwencji Gospodarczych Business Centre Club. Poprzednio była związana z „Forbesem”, a wcześniej m.in. z „Rzeczpospolitą”, „Dziennikiem Gazetą Prawną” i „Gazetą Wyborczą”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Elżbieta Glapiak: z „Forbesa” na szefową Instytutu Interwencji Gospodarczych BCC
Elżbieta Glapiak, fot. materiały prasowe

W Instytucie Interwencji Gospodarczych Business Centre Club jako dyrektor Elżbieta Glapiak zastąpiła Emila Mucińskiego, który po 13 latach pracy odszedł z organizacji.

Będzie nadzorowała współpracę z ekspertami organizacji oraz kierować pracami komisji branżowych. Ponadto będzie odpowiadała za podejmowane przez BCC na rzecz firm członkowskich interwencje gospodarcze oraz za relacje z interesariuszami publicznymi.

Instytut Interwencji Gospodarczych tworzy ponad 100 ekspertów specjalizujących się w dziedzinach życia gospodarczego takich jak  makroekonomia, prawo pracy, ubezpieczenia społeczne, podatki, zamówienia publiczne, przedsiębiorczość, innowacje, własność intelektualna i przemysłowa, regulacje i ryzyka środowiskowe czy system opieki zdrowotnej.

- W obliczu wojny na Ukrainie, kryzysu energetycznego i wysokiej inflacji, w świecie, który jeszcze nie otrząsnął się po pandemii, niezwykle ważna jest nasza wspólnota i klubowe wartości. Dzięki naszym wspólnym działaniom, wielokrotnie zmieniane były niekorzystne dla przedsiębiorców przepisy, a firmy członkowskie uniknęły bankructwa i ciągnących się latami procesów. Przygotowywane przez nas eksperckie publikacje i wydarzenia służą upowszechnianiu aktualnej wiedzy z zakresu szeroko rozumianego zarządzania przedsiębiorstwem. Jestem przekonany, że duże doświadczenie biznesowe Elżbiety Glapiak w połączeniu z jej warsztatem dziennikarskim wniesie do naszego zespołu kolejne cenne doświadczenie - komentuje Jacek Goliszewski, prezes Business Centre Club.

Elżbieta Glapiak poprzednio w „Forbesie”

Przez wiele lat Elżbieta Glapiak pracowała w „Gazecie Wyborczej” - w dziale ekonomicznym w Poznaniu i Warszawie. Była także szefową działu promocji „GW” w Poznaniu.

W latach 2005-2006 pracowała w TV Biznes, potem w „Rzeczpospolitej” (specjalizowała się w tematach makroekonomicznych i ubezpieczeniowych), „Dzienniku Gazecie Prawnej”, a w ostatnim okresie była związana z „Forbesem”, pisała też do Business Insider Polska.

Elżbieta Glapiak ukończyła studia na Wydziale Historii Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studium podyplomowe poświęcone finansom publicznym i bankowości centralnej w Polskiej Akademii Nauk. Prowadziła wiele szkoleń dla instytucji finansowych z zakresu komunikacji z klientami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]