Energa: 588 mln zł zysku netto po 9 miesiącach 2010 r.

Grupa energetyczna Energa wypracowała 588 mln zł zysku netto i 1.130 mln zł zysku EBITDA po 9 miesiącach 2010 roku, poinformowała spółka w środę. Przychody za ten okres wyniosły 6.650 mln zł.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Po dziewięciu miesiącach tego roku EBITDA  wyniosła 1 mld 130 mln zł, przekraczając tym samym ubiegłoroczny wynik o blisko 80 mln zł. Przychody za dziewięć miesięcy tego roku wyniosły 6 mld 650 mln zł (w całym 2009 r. – 8 mld 380 mln zł), a zysk netto -  588 mln zł ( w całym ub. roku 425 mln zł) " - czytamy w komunikacie.

Spółka podała, że tak jak w poprzednich miesiącach największy wkład w poprawę wyniku finansowego ma segment dystrybucji energii i obrotu energią. „Dobre wyniki udało się osiągnąć również dzięki redukcji kosztów operacyjnych i poprawie efektywności zarządzania. Jest to efekt zmian restrukturyzacyjnych i konsolidacyjnych w największej spółce Grupy, czyli Energa-Operator" – czytamy dalej.

Energa jest jedną z czterech grup powstałych w wyniku przekształceń sektora energetycznego. Ministerstwo Skarbu Państwa (MSP) chce sprzedać spółkę do końca 2010 roku.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu