Eska liderem w II kwartale. RMF MAXXX wyprzedziło Złote Przeboje

Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w drugim kwartale br. znalazła się Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało RMF MAXXX, a na czele spadków znalazło się Audytorium 17 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od kwietnia do czerwca 2017 roku udział w rynku sieci radiowej Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 6,7 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik tej rozgłośni się nie zmienił - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/olgierd-wojtkowiak-dyrektorem-programowym-radia-eska ##

Drugie miejsce zajęło Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,4 proc., po spadku o 0,4 pkt. proc. - największym w zestawieniu. Przewaga Eski nad Audytorium 17 zwiększyła się o 0,4 pkt. proc. do 1,3 pkt. proc.

Na ostatniej lokacie podium, z udziałem na poziomie 3,6 proc., uplasowało się RMF MAXXX. Stacja ta zanotowała wzrost o 1 pkt. proc. - największy w zestawieniu.

Rozgłośnia ta wyprzedziła Złote Przeboje, które wypadły z podium. Stacja ta zanotowała stratę wynoszącą 0,3 pkt. proc. do 2,7 proc.

grafika

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej