„Fakt” liderem czytelnictwa wśród dzienników, „Metro” traci

W I półroczu 2013 roku pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce zajął „Fakt”. Spory wzrost zanotował „Super Express” - na przeciwnym biegunie „Metro” - wynika z badania PBC General.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Po dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) w I półroczu 2013 roku sięgało 11,66 proc. respondentów. W analogicznym okresie rok wcześniej było ich 12,37 proc.

Drugie miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza” (Agora), której poziom czytelnictwa zmalał w ciągu roku o 0,75 pkt. proc. do 11,39 proc.

Z czwartej na trzecią pozycję awansował „Super Express” (Murator), który w analizowanym okresie czytany był przez 5,39 proc. osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. jego wynik zwiększył o 0,17 pkt. proc.

Natomiast na czwarte miejsce spadł dziennik „Metro” (Agora), którego wynik czytelnictwa zmniejszył się o 1,32 pkt. proc. do poziomu 4,40 proc.

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od stycznia 2012 do czerwca 2012 roku na losowej próbie 24 151 przypadków i w okresie od stycznia 2013 roku do czerwca 2013 roku na losowej próbie 24 066 przypadków. Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej