Fantasyexpo tworzy nowy brand We!Re Fantasy

Agencja gamingowa Fantasyexpo po 9 latach od powstania przechodzi restrukturyzację, w wyniku której wyodrębniona zostanie nowa marka - We!Re Fantasy, która skoncentrowana będzie na świadczeniu kompleksowych usług influencer marketingu w branży gamingowej. Na czele nowej firmy stanie Mateusz Górecki w roli managing directora.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja We!Re Fantasy ma być skoncentrowana na świadczeniu usług z zakresu influencer marketingu w obszarze gamingu, skupiając się tym samo na tworzeniu unikalnych i kreatywnych kampanii w tym obszarze.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fantasyexpo-wspolpracuje-z-tiktokiem ##

- Naszą aspiracją jest stworzenie największej gamingowej agencji influencerskiej w regionie CEE, która będzie tworzyć ekscytujące i kreatywne integracje marek w gamingu. Chcemy zmieniać oblicze influencer marketingu poprzez wdrażanie unikalnych i niestandardowych kampanii marketingowych angażujących twórców i ich społeczności, bazując na insightach zarówno gamingowych jak i tych dotyczących samych twórców oraz realizować je w poszanowaniu sposobu komunikacji influencerów - tłumaczy Mateusz Górecki, managing director, We!Re Fantasy.

Agencja od lat związana jest z wieloma znanymi postaciami polskiej sceny gamingowej i esportowej - Izakiem, Pashą, Jankosem, Nervarienem czy Kubonem.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jakub-kozlowski-fantasyexpo-performance-marketing-coordinator ##

- Zmiana i postawienie na nowe narzędzia oraz rozwój w tym, czym zajmujemy się od lat podyktowane jest potrzebami naszych partnerów biznesowych. Zawsze byliśmy Fantasy i zawsze mieliśmy ten faktor X w gamingu, dlatego zmieniamy się. Jestem przekonany, że ta zmiana korzystnie wpłynie zarówno na rynek influencer marketingu jak i na zespół, który tworzy WE!RE FANTASY.

W portfolio influencerów We!Re Fantasy znajdą się twórcy, którzy do tej pory byli związani z Fantasyexpo - oprócz silnie gamingowych twarzy, jak Piotr ‘izak’ Skowyrski, Marcin ‘Jankos’ Jankowski, Jarosław ‘pashabiceps’ Jarząbkowski czy Michał ‘Michu’  Muller, agencja związana jest również z Karolem Paciorkiem, Włodkiem Markowiczem czy Karolem ‘Blowkiem’ Gązwą.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?